استخر

طراحی استخر چوبی

طراحی استخر چوبی

طراحی استخر چوبی ( طراحی استخر با چوب):

طراحی استخر چوبی یکی دیگر از انواع محوطه سازی های جذاب است که در سال های اخیر به دلیل خاص و زیبا بودن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بدون شک استفاده از مصالحی که مقاومت بالایی در برابر رطوبت، پوسیدگی و حرارت دارند، می توانند گزینه های مناسبی برای ساخت استخر باشند که چوب ها نیز یکی از این موارد هستند.

در این مقاله از مجله طراحی و معماری آبگون دیزاین قصد داریم تا به موضوع طراحی استخر با چوب بپردازیم و مزایای این نوع از استخر ها را برای شما نام ببریم.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی و ساخت استخر : 09121032193

 

مزایای استخر های چوبی:

طراحی استخر به همان میزان که باید با ظرافت انجام گیرند، می بایست اصول استاندارد را نیز مد نظر قرار دهند. استفاده از چوب در ساخت استخر ها امروزه روش خوبی برای حفظ زیبایی ظاهری استخر بوده و در عین حال شرکت های مختلف توانسته اند با روش های نوین، این نوع مصالح را با ویژگی های خوبی به مشتریان خود ارائه دهند.

طراحی و ساخت استخر چوبی | آبگون دیزاین

روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

1.مقرون به صرفه بودن:

استفاده از چوب به عنوان کفپوش و یا استفاده از آن برای محوطه ی کناری استخر، می تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد.

2.استحکام بالا:

امروزه در کفپوش های چوبی، با تزریق پلیمر، استحکام بالایی ایجاد می کنند و به این طریق شما می توانید از این مصالح به عنوان کفپوش استخر نیز استفاده کنید.

همچنین کفپوش های چوبی مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی دارند و بنابراین این استحکام بالای ان ها به عنوان یک مزیت به شمار می رود. علاوه بر این، چوب های مورد استفاده در استخر ها، بایستی نسبت به سایش نیز مقاوم باشند تا دوام بالایی برای استخر شما ایجاد کنند.

3.امکان ایجاد طرح های خاص و خلاقانه:

طراحی استخر با چوب به شما این امکان را می دهد تا طرح های خاص و خلاقانه ای را برای خود ایجاد نمایید. طراحی به کمک چوب، دست شما را برای ایجاد طرح های منحنی و یا ایجاد استخر های با فضاهای متفاوت باز گذاشته و بنابراین به این لحاظ بسیار مفید می باشد.

4.امکان هماهنگ نمودن آن با محیط اطراف:

استفاده از چوب برای ساخت استخرف دست شما را برای طراحی محوطه ی خارجی و اطراف استخر نیز باز گذاشته و در حقیقت شما می توانید در محوطه ی اطراف نیز از انواع چوب ها استفاده کرده و به این ترتیب هماهنگی زیبایی ایجاد کرده و محوطه سازی بی نظیری را برای خانه یا ویلای خود ایجاد کنید.

5. قابل شست و شو:

استخر های چوبی همچون سایر استخر ها باید از نوعی انتخاب شوند که قابل شست و شو بوده و بتوان به راحتی محیط استخر را پاکسازی نمود.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی و ساخت استخر : 09121032193

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *