طراحی و معماری

طراحی و دکوراسیون داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن

طراحی و دکوراسیون داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن

از آنجا که امروزه کاشت ناخن رونق زیادی پیدا کرده سالن های بیشماری هم برای این کار راه اندازی شده که هر یک دیزاین مختص به خود را دارند. طراحی داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن اهمیت زیادی در جذب مشتری دارد به همین دلیل طراح باید در انتخاب رنگ ها و المان ها نهایت دقت را خرج کند. طراحی باید به گونه ایی باشد که مشتری در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد و علاوه بر این با لوازم تزئینی و مبلمان و رنگ ها به خوبی سرگرم شود.

انتخاب رنگ می تواند در افزایش مساحت محیط نقش موثری داشته باشد پس بهتر است هنگام طراحی ترکیب رنگ ها را اولویت قرار دهید. امروزه طراحان ایده های مختلفی برای طراحی سالن کاشت ناخن پیاده می کنند و سعی دارند تا با خلاقیت خود طراحی شیک و بروز را خلق کنند. برای طراحی باید ابتدا لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را مطابق با سلیقه ای که دارید انتخاب کرده و آنها را در فضای مناسبی از سالن قرار دهید. طراح برای انتخاب رنگ دکور از رنگ لوازم هم الهام می گیرد.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی و دکوراسیون داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن : 09121032193

دیزاین داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن چگونه باید باشد؟

دیزاین داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن باید به گونه ای باشد که شما رنگ های ملایم را در آن مشاهده کنید و برای تایم طولانی حس راحتی و آرامش داشته باشید. هماهنگی که بین لوازم و رنگ ها ایجاد می شود باید مشتری را به خوبی سرگرم کند. برای انتخاب لوازم و رنگ ها باید ابتدا مساحت محیط را در نظر بگیرید. اگر محیط کوچک است قطعا لوازم و تجهیزات کوچک بهترین گزینه هستند و علاوه بر این رنگ را هم باید به گونه ای انتخاب شود که محیط را بزرگ تر نشان دهد.

برخی افراد تم های محدود را انتخاب می کنند و برخی دیگر تنها به دنبال تم های شاد هستند تا محیطی متنوع را ایجاد کنند. برای اینکه فضایی منحصر به فرد داشته باشید بهتر است تم ها را به صورت کاملا اصولی با هم ترکیب کنید. اگر قصد اجرای طراحی مدرن و کلاسیک دارید مبلمان های سفید و فلزی برای این کار گزینه خوبی هستند. نورپردازی درطراحی  این فضا اهمیت زیادی دارد. استفاده از کنار کاری های ظریف با نورپردازی ملایم محیطی دلچسب را ایجاد می کند که مخاطب از آن نهایت لذت را می برد.

 

فضای مناسب برای طراحی داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن

برای اینکه فضایی روشن داشته باشید بهتر است برای کف سالن سنگ مرمر استفاده کنید که هم زیبایی خاصی به محیط می دهد و هم اینکه براق و زیبا است. برای طراحی سالن زیبایی کاشت ناخن شما باید فضای مناسب را داشته باشید چون این فضا باید به خوبی پارتیشن بندی شود و قسمتی از آن برای انتظار مشتری و قسمت دیگر برای انجام کار طراحی گردد. فضاهای کوچک را می توان با ترکیب رنگی زیبا و دیزاینی اصولی به راحتی بزرگ تر کرد. استفاده از چوب در طراحی داخلی سالن باعث می شود تا فضا جذاب و صمیمانه تر به نظر برسد.

برای اینکه فضای سالن جذاب تر شود بهتر است از پوسترهای خلاقانه و جدید کمک بگیرید که زیبایی محیط را دو چندان می کنند. فضا برای کار باید مناسب باشد تا مشتری در آن احساس راحتی کند. اگر فضای بزرگی را در اختیار دارید صندلی های راحتی برای کودکان تدارک ببینید که آنها احساس راحتی کنند. هر چه فضا بزرگتر باشد قطعا به سیستم تهویه قدرتمند تری نیاز دارد تا بتواند هوای آلوده را به خوبی از بین ببرد. مناسب بودن فضا در نوع طراحی تاثیر بسزایی دارد. ساختار محیط اگر به صورت مربع و یا مستطیل باشد دست طراحی بازتر خواهد بود.

<<برای خواندن مقاله طراحی روف گاردن کلیک کنید>>

چه رنگ هایی برای طراحی داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن مناسب است؟

اگر چه انتخاب رنگ برای طراحی داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن سلیقه ای بوده اما نظرات طراح هم در این زمان اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا شما ترکیب رنگی زیبا داشته باشید. چون رنگ سبز جلوه ای طبیعی و آرام بخش دارد می توانید از دیوار سبز و یا گلدان های طبیعی و سبز برای دیزاین کمک بگیرید. رنگ های تیره و روشن همیشه در کنار هم زیبا هستند. رنگ های مات و روشن در کوچک و بزرگ شدن فضا تاثیر بسزایی دارند.

استفاده از یک رنگ خاص که به سلیقه های مشتری ها نزدیک باشد می تواند در جذب آنها تاثیر بسزایی داشته باشد. برای طراحی و انتخاب رنگ باید روحیه مشتری ها هم مد نظر قرار دهید. برخی رنگ ها در مقابل نور که قرار می گیرند جلوه خوبی ندارند پس طراح سعی می کند تا رنگی را انتخاب کند که با لوازم هماهنگی داشته باشد و حتی زمانی که نورپردازی ایجاد می شود رنگ جلوه فوق العاده ای را از خود نشان دهد. سالن های کاشت ناخن اصولا رنگ های دخترانه و ملیح دارند که حس آرامش و راحتی به افراد می دهد.

 

نور پردازی در طراحی داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن

آنچه در سالن کاشت ناخن مهم است نورپردازی است خصوصا اگر محیط پنجره و نور طبیعی نداشته باشد. اگر سالن در زیر زمین باشد بهتر است نورپردازی به صورت کاملا اصولی انجام شود تا محیط تاریک نباشد. کاشت ناخن یک کار ظریف و حساس است که باید در روشنایی و نور کافی انجام شود به همین دلیل روی میز کار باید نورپردازی های اصولی باشد تا ناخن کا بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد و دید کافی هم داشته باشد. استفاده از تجهیزات مناسب نورپردازی و لامپ هایی با رنگ سفید و زرد و مهتابی می تواند به روشن شدن محیط کمک زیادی کند.

هر چه نور بیشتر باشد ناخن کار دقت بیشتری خواهد داشت و روی کار تسلط بهتری دارد علاوه بر این دیزاین و رنگ هایی که طراح در محیط به کار برده با نورپردازی جلوه بیشتری پیدا می کنند. لامپ های کوچکی که در کنار کاری به کار می روند به شکل های مختلف روشن می شوند و شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود طراحی را انجام دهید. اگر نور بیش از حد زیاد باشد آرامش مشتری به هم خورده و تنها مدت کمی در سالم می ماند.

>طراحی ابنما داخل حیاط با آبگون دیزاین<<

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی و دکوراسیون داخلی سالن زیبایی کاشت ناخن : 09121032193

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

طراحی روف گاردن در ابگون دیزاین

طراحی ویلا در ابگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *