استخر

طراحی استخر در آپارتمان

با گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت، در سال های اخیر تمایل به آپارتمان نشینی با افزایش چشمگیری رو به رو بوده است که در این میان سکونت در فضاهای آپارتمانی همواره محدودیت هایی داشته است.

امروزه اما خوشبختانه با پیشرفت های خوبی که در علم و تکنولوژی های نوین به وجود آمده است، طراحی استخر در آپارتمان ها و یا به طور کلی ایجاد فضاهای تفریحی و سرگرمی در آپارتمان ها سبب شده تا افراد بتوانند از این محیط های بسته نیز به خوبی استفاده کرده و لحظات شادی را برای خود رقم بزنند.

بنابراین اگر قصد ساخت استخر در آپارتمان خود را دارید تا انتهای این مقاله از آبگون دیزاین با ما همراه باشید.طراحی استخر در آپارتمان | آبگون دیزاین

1. اولین قدم در طراحی و ساخت استخر در آپارتمان، دارا بودن فضای کافی می باشد:

بدون شک اولین قدم برای طراحی و ساخت یک استخر در فضای آپارتمان شما، وجود فضای کافی برای ساخت استخر می باشد. در حقیقت برای آن که بتوانید یک استخر در فضای آپارتمان خود داشته باشید ابتدا باید به طور دقیق بدانید که چه استخری با چه ابعاد و اندازه هایی نیاز دارید و در کدام قسمت از ساختمان قرار است یک استخر بسازید.

استخر ها باید در محل هایی از آپارتمان ساخته شوند که از نور مناسب برخوردار بوده و حریم خصوصی آن ها حفظ گردد. همچنین نوع وزش باد و شکل استخر نیز در این مرحله باید مد نظر قرار گیرد.

2. در مرحله دوم باید مجوز های لازم را دریافت کنید:

برای ساخت یک استخر پس از آن که مطمئن شدید فضای کافی برای ساخت استخر را دارید باید از شهرداری منطقه ی محل حضور آپارتمان خود، مجوز های لازم را دریافت کنید و عوارض مربوطه برای ساخت سازه استخر را پرداخت نمایید.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

3. با یک تیم حرفه ای طراحی استخر در آپارتمان تماس بگیرید:

پس از دریافت مجوز های لازم، پیشنهاد می کنیم از یک تیم حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید طراحی استخر خود را به آن ها واگذار نمایید. بدون شک طراحی و ساخت استخر به دانش و اطلاعات کافی نیازمند بوده و بنابراین بهتر است برای طراحی یک استخر حرفه ای، اصولی و استاندارد به وسیله ی نرم افزار های مربوطه از تیم های حرفه ای کمک بخواهید.

4. نوع، اندازه و شکل استخر خود را تعیین کنید:

در مرحله ی بعد برای طراحی استخر در آپارتمان، لازم است تا براساس نیاز، سلیقه و فضای مورد نظر خود، به کمک تیم پیمانکاری مورد نظر، به یک نقشه ی نهایی برسید. برای این منظور می توانید از تیم مورد نظر کمک گرفته و پس از بستن قرارداد به مرحله انتخاب نوع و طراحی استخر هماهنگ با نیاز و سلیقه خود می‌رسید. در این مرحله بهتر است از تجربه‌های متخصصان بهره ببرید و در زمینه نوع و ابعاد استخر با آن‌ها مشورت کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *