طراحی و معماری

طراحی داخلی سالن زیبایی مردانه

طراحی داخلی سالن زیبایی مردانه-آبگون ديزاين

آقایان همواره ترجیح می دهند تا به محیطی برای کوتاهی مو و اصلاح صورت خود مراجعه کنند که در کنار بهداشتی و تمیز بودن همواره زیبا و جذاب هم باشد، به همین دلیل افرادی که می خواهند یک سالن زیبایی مردانه داشته باشند ابتدا به فکر طراحی داخلی آن می افتند تا بتوانند محیطی زیبا و دیدنی را در اختیار داشته باشند و با کمک آن افراد را به سمت خود جذب نمایند. طراحی داخلی سالن زیبایی مردانه نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد زیرا باید بدانید که برای این گونه محیط ها چه چیزی لازم است تا بهتر دیده شوند. هنگام طراحی این گونه سالن ها باید به نکات متعددی توجه کرد که در ادامه به این موارد هم اشاره خواهیم کرد. با کمک گرفتن از طراحی های منحصر به فرد موجود در بازار ها می توان به بهترین  طراحی ها برای محیط خود دست پیدا کرد که هر سلیقه ای را به سمت خود جذب می نمایند. (برای طراحی داخلی سالن کاشت ناخن می توانید با مراجعه به این مقاله اگاهی کامل را در این زمینه پیدا کنید)

اهمیت طراحی داخلی سالن زیبایی مردانه

طراحی داخلی سالن  مردانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا با طراحی داخلی این محیط می توان کمک کرد که افراد با اطمینان بیشتری به سراغ آرایشگر بروند و خود را در اختیار او قرار بدهند، با طراحی محیط داخلی سالن های زیبایی مردانه افراد مطمئن می شوند که محیط بهداشتی است و صاحب آرایشگاه هم از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات برای کوتاهی و اصلاح استفاده می کند که استریل هم هستند. قابل ذکر است که دکوراسیون داخلی آرایشگاه های مردانه در نظر مشتری ها تاثیر به سزایی می گذارد زیرا مشتریان در کنار اهمیت دادن به کادر و میزان حرفه ای بودن آرایشگر به محیط داخلی آرایشگاه هم اهمیت به سزایی می دهند.

نقش آینه در دکوراسیون های سالن زیبایی

آینه می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی سالن های زیبایی تاثیر به سزایی بگذارد به همین دلیل می توان در آرایشگاه های مردانه مدرن و جدید آینه کاری های متعددی را مشاهده کرد که باعث بزرگتر دیده شدن محیط آرایشگاه و همچنین زیباتر شدن محیط آن می شوند، قابل ذکر است که اینه ها هم کمک می کنند تا افراد تمام جهات خود را به راحتی مشاهده نمایند که این هنگام کوتاهی مو ها کاربرد دارد و هم کمک می کند تا محیط نوردهی بیشتری داشته باشد که این دید فرد آرایشگر را هم بیشتر خواهد کرد. آینه ها را می توان به صورت کامل از کف تا سقف نصب نمود و هم می توان تنها نصف دیوار ها را اینه کاری کرد تا افراد تنها به چهره خود دسترسی داشته باشند.( می توانید در برخی قسمت های سالن خود از دیوار سبز استفادهنماید تا زیبایی ان را دو چندان کنید)

طراحی داخلی سالن زیبایی مردانه

اهمیت نور پردازی در طراحی داخلی سالن

نورپردازی هم مانند سایر طراحی ها می تواند بر روی دکوراسیون داخلی سالن های زیبایی مردانه تاثیر بگذارد و باعث شود تا در طول شب محیط زیباتر دیده شود، نورپردازی به گونه ای باید انجام شود که در طول شب هم فرد آرایشگر بتواند به مراجعه کننده و مشتری به خوبی دسترسی داشته باشد و در نور کامل فعالیت خود را انجام بدهد و هم مشتری بتواند در نور خود را مشاهده کند. قابل ذکر است که مهم بودن نور پردازی در این گونه محیط ها باعث شده تا روز به روز بیشتر آنها را انجام بدهند. البته بدانید که با کمک نورپردازی ها حتی می توان جلوه و زیبایی محیط را هم چندین برابر کرد و لوازم دیگر داخل دکوراسیون را هم به نمایش گذاشت تا بهتر دیده شوند.

گیاهان مورد استفاده در طراحی سالن زیبایی مردانه

هنگام طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی مردانه همواره می توان از گل ها و گیاهان هم استفاده کرد زیرا با وجود آنها می توان محیطی شاداب و زیباتر را در اختیار داشت، رنگ سبز گل ها و گیاهان می تواند به زیباتر دیده شدن محیط شما کمک نماید و همواره می توانید از گیاهانی مانند انواع کاکتوس ها و گل هایی با برگ های بزرگ و پهن و یا کوچک استفاده کنید و آنها را در گوشه ها و ورودی آرایشگاه قرار بدهید تا در معرض دید افراد باشند. گیاهانی که به تصفیه هوای محیط کمک می کنند می توانند بهترین انتخاب برای آرایشگاه های مردانه باشند تا در صورت شلوغ شدن محیط هوا را بهبود ببخشند.

طراحی قسمت انتظار برای سالن زیبایی

زمانی که افراد برای ویرایش به آرایشگاه مردانه مراجعه می کنند همواره در صورتی که با شلوغی مواجه شوند باید در بخش انتظار آرایشگاه منتظر بمانند تا نوبت آنها فرا برسد، بدانید که قسمت انتظار هر آرایشگاه باید به گونه ای طراحی شود که افراد در آن بخش بتوانند هم به تلویزیون و هم به سایر مشتریان دسترسی داشته باشند و در آن بخش احساس راحتی کنند و دچار خستگی نشوند، طراحی قسمت انتظار باید به گونه ای باشد که افراد به یک نشیمن بزرگ و راحت دسترسی پیدا کنند با انتخاب مبلمان راحتی و مناسب و البته با کمک گرفتن از سایر طراحی های موجود در بازار می توان به راحتی بهترین بخش انتظار را برای سالن خود تهیه کرد و آن را نصب نمود تا افراد بتوانند هنگام انتظار احساس بهتری داشته باشند و برای ویرایش خود بی صبرانه صبر کنند و احساس خستگی نکنند.

رنگ بندی در طراحی سالن آقایان

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام طراحی داخلی سالن زیبایی مردانه مورد توجه افراد قرار می گیرد رنگ بندی محیط سالن ها می باشد زیرا با انتخاب رنگ های مناسب و سایز تجهیزات می توان محیطی زیبا و جذاب را در اختیار داشت. با انتخاب دو رنگ ترکیبی می توان زیبایی محیط خود را دو چندان کرد، اصولا ترکیب دو رنگ سفید و سیاه، سفید و آبی، قرمز و سیاه، سفید و سبز، خاکستری و سبز و سفید و خاکستری می توانند از رنگ های مورد پسند آقایان به شمار بروند. این ترکیب رنگ ها کمک می کنند تا شما محیطی شاداب و زیبا را در اختیار داشته باشید و پذیرای مشتریان باشید تا ویرایش خود را در محیطی آرام و جذاب و مدرن با تجهیزاتی پیشرفته و پرسنلی با تجربه انجام بدهند. رنگ ها در دو دسته روشن و تیره هستند که با ترکیب کردن آنها می توان هر دو رنگ را در اختیار داشت. ( لیست گیاهان مناسب دیوار سبز را در اینجا ببینید)

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *