طراحی داخلی, طراحی رستوران

طراحی داخلی رستوران چوبی

چوب که یکی از انواع متریال های خوب در هر فضایی می باشد، می تواند به ایجاد پیوندی عمیق میان انسان و طبیعت و البته فضایی پویا و با انرژی کمک نماید، امروزه در هر فضایی استفاده می شود و استفاده از آن در طراحی رستوران نیز بدون شک می تواند افزایش رضایت مندی مشتریان و در نتیجه مراجعه مجدد  آن ها را برای صاحبان رستوران ها فراهم آورد.

بنابراین در این مطلب از سری مقالات طراحی داخلی آبگون دیزاین  قصد داریم تا به ایده ی طراحی داخلی رستوران چوبی پرداخته و آن را به صاحبان رستوران ها و یا افرادی که قصد تاسیس یک رستوران دارند، معرفی نماییم.

ایده های طراحی داخلی رستوران چوبی

برای ساخت چه رستوران هایی می توان از طراحی داخلی چوبی استفاده کرد؟

پیش از آن که اقدام به طراحی و ساخت یک رستوران چوبی نمایید، بایستی 2 فاکتور مهم را در نظر گرفته و سپس اقدام به طراحی داخلی رستوران چوبی خود نمایید.
فاکتور هایی که بایستی پیش از ساخت یک رستوران چوبی مد نظر قرار گیرند، عبارتند از:

  1.  نوع غذایی که در رستوران سرو می شود ( یا قرار است در آینده سرو شود)
  2. مکان یا محل قرارگیری رستوران

نوع غذایی که در رستوران سرو می شود:

در حقیقت یکی از فاکتور های مهم برای ساخت رستوران چوبی، نوع غذای سرو شده در این رستوران ها می باشد. اگر چه امروزه رستوران هایی زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که برخلاف نوع دکوراسیون داخلی رستوران خود، غذا های متفاوت و خاصی را ارائه می نمایند اما توجه کنید که بهتر است نوع دکوراسیون داخلی رستوران با نوع غذای سرو شده در آن هم خوانی داشته باشد. در حقیقت بهتر است دکوراسیون چوبی برای رستوران هایی که غذا های سنتی سرو می کنند استفاده شود تا بتواند حس نوستالژی را در افراد ایجاد نماید.

البته لازم به ذکر است که اگر علاقمند به طراحی داخلی رستوران چوبی هستید و می خواهید در رستوران خود غذا های کشور های دیگر و یا انواع غذا های دیگر را سرو نمایید، می توانید از انواع دکوراسیون چوبی مدرن بهره برده و به کمک متخصصین این حوزه ابتدا به یک پلان دکوراسیون داخلی مشخص دست یافته و سپس اقدام به ساخت آن نمایید.

مکان یا محل قرارگیری رستوران:

فاکتور مهم دیگری که برای طراحی داخلی رستوران چوبی بایستی مد نظر قرار دهید، مکان یا محل قرار گیری رستوران است. در حقیقت رستوران های چوبی اگر چه امروزه طرفداران زیادی دارند و می توانند به جهت مشتری مداری و زیبایی در اولیت انواع دکوراسیون داخلی رستوران ها قرار گیرند اما توجه به محل قرارگیری رستوران نیز در ساخت این نوع از دکوراسیون ها حائز اهمیت می باشد.

توجه کنید که در اصول طراحی داخلی رستوران اغلب از دکوراسیون داخلی رستوران با چوب در فضا های کنار دریا و یا محیط های خوش آب و هوا کاربرد زیادی دارد و شما می توانید به این طریق رضایت مشتریان خود را در فضایی آمیخته با طبیعت به دست آورید.

در انتها لازم به ذکر است از ان جایی که نمای داخلی رستوران اهمیت زیادی برای مشتریان دارد، شما می توانید از چوب برای طراحی فضای داخلی انواع رستوران های زیر استفاده نمایید:

  • طراحی دکوراسیون رستوران کوچک
  • طراحی رستوران سنتی مدرن
  • طراحی دکوراسیون رستوران سنتی کوچک

آموزش طراحی داخلی رستوران چوبی | آبگون دیزاین

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *