استخر

طراحی استخر خانگی

همانطور که می دانید ساخت استخر معمولا در 2 نوع رو باز و سر پوشیده طراحی و اجرا می شود که امروزه به دلیل شلوغی و محدود بودن سانس های استخر های عمومی به عنوان یکی از تفریحات جذاب و سرگرمی های مفید خانگی نیز به شمار رفته و افراد زیادی تمایل دارند تا یکی از انواع آن ها را برای منازل خود طراحی و اجرا نمایند.

طراحی استخر خانگی

توجه کنید که چه آن که خانه ی شما ویلایی و یا حتی آپارتمانی باشد، در صورتی که فضای متناسب با طراحی و ساخت استخر را داشته باشید می توانید به راحتی طراحی استخر خانگی را انجام داده و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای منزل خود فراهم کنید. بنابراین در این نوشته  با تیم طراحی و معماری آبگون دیزاین همراه باشید تا اطلاعاتی را درخصوص طراحی استخر خانگی در اختیار شما قرار دهیم.

طراحی مدل استخر خانگی سرپوشیده:

امروزه علاوه بر خانه های ویلایی، دارا بودن استخر یکی از پارامتر های جذاب برای آپارتمان ها، برج ها و مجتمع های مسکونی لوکس و لاکچری می باشد که معمولا مالکان چنین ساختمان هایی در هنگام فروش روی این پوئن بزرگ ساختمان خود، مانور زیادی داده و در قیمت کلی ساختمان آن را لحاظ می نمایند.

طراحی استخر سرپوشیده خانگی|آبگون دیزاین

در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی، معمولا از نمونه استخر سرپوشیده خانگی بهره می برند. در مدل استخر خانگی سرپوشیده که در داخل فضا های بسته و با سقف اجرا می شود، اگر چه معمولا هزینه های بیشتری نسبت به استخر های روباز بایستی پرداخته شود، اما طرفداران بیشتری دارد چرا که از این نوع استخر ها می توان در تمام طول سال استفاده کرده و آن را متناسب با نوع دکوراسیون داخلی ساختمان، طراحی نمود.

 

همچنین این نوع از استخر ها در محیط های بسته و اختصاصی ای همچون اتاقکی در گوشه ی باغ یا ویلا و یا حتی در طبقات پایینی ویلا ها اجرا می شوند.

علاوه بر این، اغلب استخر های سرپوشیده خانگی، دارای سونا و جکوزی نیز می باشند و مکان مناسبی برای شنا و تفریحات آبی به صورت انفرادی و یا خانوادگی هستند.

طراحی مدل استخر خانگی روباز:

نوع دیگر استخر ها که امروزه افراد زیادی نیز تمایل به طراحی و ساخت آن ها دارند، مدل استخر خانگی روباز می باشد. این نوع از استخر ها که در حیاط خانه های ویلایی یا باغ ها و یا حتی در طراحی تراس آپارتمان ها و نیز اخیرا در پشت بام خانه های ویلایی و یا آپارتمان ها اجرا می شوند به شما این امکان را می دهند تا ساخت استخر خانگی ارزان را متناسب با بودجه و سلیقه ی خود انجام دهید.

توجه کنید که یک طراحی استخر خانگی لوکس ارتباطی با کوچکی و بزرگی آن ندارد و در واقع چنانچه شما فضای کمی دارید نیز می توانید یک استخر ویلایی کوچک برای خانه ی خود طراحی کرده و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده نمایید. البته توجه کنید که پلان استخر خانگی بایستی در ابتدا بسته به اندازه ی فضای موجود، میزان بودجه و نوع استخر طراحی شده و سپس مراحل ساخت استخر خانگی در پیش گرفته شود.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “طراحی استخر خانگی

  1. علیرضا اکبری گفت:

    سلام ، من یک استخر خانگی سرپوشیده به ابعاد 4*5 دارم که در یک فضای به ابعاد 6*10می خوام اجرا کنم . بقیه محوطه مذکور را که در پیلوت ساختمان ویلایی من هست می خوام اختصاص بدم به دوش ، سرویس بهداشتی و یک مینی بار برای سرو نوشیدنی و میان وعده ، می خواستم از شما راهنمایی بگیرم برای اجرای کار و همینطور بر آورد هزینه و خرید تجهیزات مربوطه و اینکه کار در شهرستان هست و آیا تیم شما امکان اجرای آنرا با توجه به این موضوع دارد یا خیر ؟

    1. آبگون دیزاین گفت:

      لطفا برای راهنمایی بهتر از طریق راه های تماس موجود در سایت با همکاران ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *