استخر

طراحی استخر سرپوشیده

طراحی استخر سرپوشیده | آبگون دیزاین

استخر ها علاوه بر آن که لحظات خوب و خوشی را برای ما رقم می زنند و حس نشاط و شادابی را در ما به وجود می آورند، برای سلامتی ما نیز مفید هستند اما در این میان استفاده از استخر های عمومی و یا خارج از منزل با مشکلاتی رو به رو می باشد که به همین جهت بسیاری از افراد تمایل به ساخت استخر های سرپوشیده را دارند.

استخر های سرپوشیده یکی از انواع استخر ها هستند که علاوه بر ویژگی های ذکر شده، به جهت استفاده از آن ها در تمام اوقات شبانه روز و نیز عدم قرارگیری در معرض اشعه های زیان بار نور خورشید نیز کارایی داشته و می توانند ساعات خوبی را برای شما رقم بزنند.

بنابراین در این قسمت از سری مقالات مربوط به ساخت استخر بر آن شدیم تا اطلاعاتی در خصوص طراحی استخر سرپوشیده به شما عزیزان ارائه کرده و دانسته های خود را در این زمینه با شما سهیم شویم.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی استخر سرپوشیده : 09121032193

نحوه طراحی استخر سرپوشیده | آبگون دیزاین

طراحی استخر سرپوشیده خانگی:

مدل استخر خانگی سرپوشیده یکی از انواع مدل های ساخت استخر پر طرفدار است که امروزه افراد زیادی به آن راغب بوده و قصد ساخت چنین استخری را دارند. به عنوان مثال در نمونه استخر سرپوشیده خانگی شما می توانید از مکان های سرپوشیده ای که حتی در فضا های باز ساختمان شما وجود دارد نیز استفاده کرده و به این ترتیب از شرایط بد آب و هوایی در امان بمانید.

همچنین شما می توانید در این نوع از طراحی استخر سرپوشیده خانگی از انواع دیوار، درب و سقف از جنس شیشه استفاده کنید تا با انعکاس نور محیط خارجی در فضای داخل، فاصله ها را حذف کرده و فضا را به نوعی با طبیعت خارجی تلفیق نمایید. طراحی و ساخت یک استخر سرپوشیده خانگی به کمک شیشه همچنین می تواند فضای روشن و زیبایی را برای شما ایجاد کرده و لذت بخشی شما را دوچندان نماید. استفاده از درب و پنجره ی شیشه ای همچنین به شما امکان استفاده از منظره ی محیط حیاط را نیز داده و با ظرافت هر چه تمام تر می توانید خود را در ترکیب با فضای داخلی و خارجی حس نمایید.

نورپردازی از دیگر نکات مهمی است که بایستی در طرح استخر سرپوشیده خانگی مورد توجه قرار گیرد. نورپردازی سقف، دیوار ها و حتی کف استخر می تواند فضای بسیار زیبا و منحصر به فردی را برای شما به ارمغان آورد.

در طراحی یک استخر سرپوشیده همچنین توجه به ابعاد و اندازه های استخر متناسب با نوع فضا از دیگر نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در حقیقت یک استخر سرپوشیده می تواند در فضا های مختلف از وسط سالن پذیرایی گرفته تا تراس ها، اتاق خواب ها، پشت بام های سرپوشیده و … انجام شود اما در پلان استخر خانگی سرپوشیده باید به نوع قرار گیری این استخر و اندازه های آن به طور ویژه توجه نمود.

نحوه طراحی استخر سرپوشیده

طراحی استخر سرپوشیده چگونه انجام می شود؟

بدون شک دارا بودن یک استخر درون فضای خانه و به طور سرپوشیده همچون یک رویا بوده و امروزه این رویا به واقعیت تبدیل شده است. این استخر ها علاوه بر آن که می توانند مامنی برای استراحت و آرامش یافتن شما و اعضای خانواده تان باشد، بلکه می تواند محیطی برای دورهمی های دوستانه و یا مکانی برای مناسبت های خاص نیز ایجاد نماید.

بنابراین چنانچه قصد طراحی و اجرای یک استخر سرپوشیده خانگی را دارید، می توانید با مشاورین ما در تیم آبگون دیزاین تماس برقرار کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن یک استخر حرفه ای و زیبا را برای منزل خود بسازید.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی استخر سرپوشیده : 09121032193

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *