طراحی رستوران

طراحی داخلی رستوران لوکس

در طراحی داخلی همه ی پارامتر ها نظیر قطعات یک پازل بایستی به درستی کنار هم قرار گیرند تا بتوانند پیکره ی اصلی را به بهترین شکل ممکن تشکیل دهند.

همانطور که می دانید طراحی داخلی رستوران لوکس در کشور های مختلف متفاوت بوده و به طور مثال در کشوری مثل چین، استفاده از چوب می تواند یک رستوران لوکس و لاکچری برای شما ایجاد کند و یا در کشورهای اروپایی و آمریکایی، توجه به نورپردازی در ایجاد یک دکوراسیون لوکس و لاکچری اهمیت زیادی دارد.

بنابراین در این نوشته از آبگون دیزاین ، تصمیم داریم تا نکاتی را در خصوص طراحی داخلی رستوران لوکس و لاکچری به شما همراهان همیشگی ارائه نماییم.

استفاده صحیح از رنگ ها:

در سال های اخیر توجه به رنگ ها، در طراحی رستوران اهمیت به سزایی داشته و شما می توانید با به کارگیری رنگ های خنثی و یا رنگ های گرم یک دکوراسیون رستوران لاکچری را برای خود ایجاد نمایید.

از جمله رنگ هایی که امروزه در اغلب رستوران های مدرن به خوبی استفاده می شوند می توان ترکیب رنگ های زیر را نام برد:

  • ترکیب رنگ های طوسی و آبی روشن
  • ترکیب رنگ های سفید و یاسی
  • ترکیب رنگ های قرمز، سفید و مشکی
  • ترکیب رنگ های سفید و طلایی
  • ترکیب رنگ های خاکستری و نارنجی
  • ترکیب رنگ های سبز و سفید
  • ترکیب رنگ های زرد و صورتی و سفید

طراحی داخلی رستوران های لوکس | آبگون دیزاین

اهمیت توجه به بافت در طراحی داخلی:

استفاده از مصالح گران قیمت و لوکسی همچون سنگ های قیمتی و گران بها و یا اکسسوری های خاص و بزرگ، چوبی و میز و صندلی های مجلل مورد دیگری است که می تواند در داشتن یک رستوران مدرن لاکچری به شما کمک کند.

به طور مثال شما می توانید از انواع کفپوش های چوبی یا سرامیک، سنگ و لمینت برای لوکس نشان دادن فضا استفاده کنید.

اجرای طرح های خاص بر روی دیوار ها، استفاده از رنگ های هماهنگ و متقارن، تابلو های هنری و نقاشی، دیوارکوب های لاکچری متناسب با سبک رستوران نیز می تواند شما را در رسیدن به اهداف تان یعنی داشتن یک رستوران لوکس یاری دهد.

توجه به نورپردازی:

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران لوکس | آبگون دیزاین

نورپردازی در رستوران های مدرن و امروزی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شما می توانید به کمک نوع نورپردازی، رستورانی شیک و لاکچری را برای خود ایجاد کنید.

دقت کنید که در فست فود ها استفاده از نورپردازی های مستقیم با رنگ های تند، علاوه بر ایجاد محیط جذاب و هیجان انگیز، می تواند مدت زمان نگهداری مشتریان را در فضای رستوران کمتر کرده و میز های شما سریع تر خالی شود. حال آن که استفاده از نورپردازی در یک رستوران مجلل با غذا های لوکس، اغلب به صورت ملایم طراحی می شود تا فضایی رویایی و خاص را برای افراد ایجاد کرده و مشتریان را مدت زمان بیشتری در رستوران نگه دارد.

همچنین توجه داشته باشید که ترکیب رنگ ها در نورپردازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با نوع غذا، ترکیب رنگ فضا و میز و صندلی ها هماهنگ باشد.

استفاده از لوسترهای خاص و بزرگ متناسب با فضای رستوران نیز می تواند در ایجاد یک رستوران بسیار زیبا و لاکچری به شما کمک کند.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *