طراحی داخلی, طراحی رستوران

طراحی نمای رستوران سنتی

طراحی نمای رستوران سنتی

نمای بیرونی یک رستوران علاوه بر آن که می تواند در جذب مشتریان تاثیر به سزایی داشته باشد، می تواند نمایانگر نوع رستوران بوده و بنابراین جزء اصلی طراحی رستوران به شمار رود.

طراحی نمای رستوران سنتی که موضوع مورد بحث ما در این مقاله از آبگون دیزاین است، تا حدودی می تواند سبک طراحی داخلی رستوران را برای مشتریان مشخص نموده و بنابراین تاثیر به سزایی در جذب مشتریان و مراجعه ی مجدد آن ها داشته باشد. بنابراین اگر قصد اقدام به طراحی رستوران سنتی دارید یا می خواهید نمای رستوران سنتی خود را تغییر دهید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی نمای رستوران سنتی : 09121032193

طراحی نمای رستوران سنتی | آبگون دیزاین

نمای بیرونی رستوران سنتی چگونه باید باشد؟

یک رستوران سنتی ایرانی بدون شک برای داشتن یک نمای زیبا باید بتواند از نماهای سنتی ایرانی به خوبی استفاده کرده و آن ها را به خوبی با ایده های امروزی ترکیب نماید. در حقیقت برای داشتن یک نمای ایده آل سنتی شما بایستی بتوانید براساس محل رستوران و نماهای سنتی آن منطقه، یک نمای مقاوم و زیبا طراحی کنید.

بدون شک چوب یکی از بهترین متریال ها برای داشتن یک نمای سنتی ایرانی است. استفاده از چوب از گذشته تا به امروز یکی از متریال های پرکاربرد و مورد پسند همه ی افراد بوده که همخوانی زیادی با طبیعت دارد و می توان به خوبی آن را با ایده هایی به دوست داشتنی ترین نما تبدیل کرد.

همچنین دقت کنید که نوع رستوران و نوع غذاهای سرو شده در آن نیز می تواند از دیگر معیار های مهم برای نمای رستوران سنتی شما باشد. در واقع طراحی نمای یک رستوران سنتی باید براساس نوع غذاهای سرو شده در آن هماهنگ باشد.

علاوه بر این ها، طراحی نمای ساختمان بایستی با طراحی داخلی رستوران هماهنگ باشد تا بتواند نظر مشتریان را هر چه بیشر به خود جلب کرده و هماهنگی بیشتری را در فضا برای ایشان ایجاد نماید.

توجه کنید که نما باید براساس محل قرارگیری رستوران انتخاب شده و حتی الامکان با ساختمان های اطراف، متمایز باشد تا بتواند به خوبی تشخیص داده شده و مشتریان را به خود جلب نماید.

طراحی نمای رستوران سنتی | آبگون دیزاین

محوطه سازی می تواند در داشتن نمای بهتر به شما کمک کند:

همانطور که می دانید محوطه سازی یکی دیگر از روش های مهم در نمایش هر چه بهتر یک رستوران است. برای این منظور شما می توانید یک محوطه ی سنتی با چند میز و صندلی و حتی یک فواره آب ایجاد کرده و به این ترتیب اثر خوبی را در نگاه اول بر دید مشتریان خود داشته باشید و به مرور مشتریان بیشتری جذب کرده و به این ترتیب سود بیشتری به دست آورید.
همچنین دقت کنید که یک نمای سنتی در یک محوطه ی سنتی، به صورت بهتری جلوه کرده و می تواند به زیبایی خودنمایی کند.

مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی نمای رستوران سنتی : 09121032193

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *