دانستنی های روف گاردن

معروف ترین روف گاردن های دنیا

معرفی معروف ترین روف گاردن های دنیا:

روف گاردن می تواند در اندازه های کوچک مثل بام آپارتمان و یا در اندازه های بزرگ مثل برج های بلند باشد. از جمله روف گاردن های کوچک می توان به هلند پارک در کشور لندن و ایست ویلج در کشور نیویورک اشاره نمود. همچنین باغ بام های راکفلر در نیویورک، کایزر در اوکلند و نامبا در اوزکا از معروف ترین روف گاردن های بزرگ هستند.

هلند پارک لندن:

روف گاردن های معروف جهان | هلند پارک لندن

این باغ بام که در هلند پارک لندن قرار دارد، جذابیت زیادی دارد. ولی این باغ، تحمل وزن زیادی را ندارد، چرا که به روی یک ساختمان قدیمی قرار دارد. سطح بام با یکسری چوب پوشانده شده و نیکت های آن از چوب سرو است.

ایست ویلج نیویورک:

این آبنما که از استیل و چوب بلوط ساخته شده، جریان آب را به حوضچه نیلوفر آبی سرازیر می کند. در گوشه ی این آبنما، سایه بانی زیبا با طرحی ژاپنی قرار گرفته است.

باغ بام های راکفلر در نیویورک:

این باغ بام که شامل باغ سبزیجات، باغ پرندگان، باغ کودکان، باغ ملت و باغ سنگی می شود، به وسیله ی رالف هنکوک طراحی شده و همه ی مردم اجازه دیدن از آن را دارند.

این روزها از این باغ بام، تنها باغی سنگی به جا مانده و بقیه آن ها خراب شده است. هر کدام از باغ ها در فضای 3700 متری قرار گرفتند و دارای استخری کم عمق و زمین چمن هستند.

کایزر روف گاردن اوکلند:

کایزر روف گاردن در اوکلند قرار گرفته و دارای محوطه ای پوشیده از آب، چمن، درخت و مکان مناسبی برای نشستن است. هدف از طراحی این باغ بام ها، ایجاد فضایی دلپذیر و سبز برای تفریح و استراحت است. آن چیزی که بر جذابیت آن می افزاید، اضافه نمودن دکوراسیون و آب نما در آن است.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *