طراحی داخلی, طراحی رستوران

طراحی باغ رستوران

خوشبختانه امروز اغلب کسب و کار ها رقابتی شده اند و صاحبان مشاغل مختلف برای جلب رضایت مشتریان خود می بایست تمام تلاش خود را به کار گیرند. درواقع شما برای رونق کسب و کار خود علاوه بر دارا بودن کیفیت مناسب، بایستی ایده های بکر و جدید و همچنین طراحی داخلی مناسب را نیز به کار بندید تا بتوانید رضایت مشتریان خود را کسب نموده و پوئن بالاتری را نسبت به سایر رقبای خود دریافت نمایید.

آموزش طراحی باغ رستوران|آبگون دیزاین

طراحی باغ رستوران یکی از روش های کسب درآمد بیشتر برای صاحبان رستوران ها می باشد که در این قسمت از سری مقالات طراحی رستوران مجله طراحی و معماری  آبگون دیزاین به آن پرداخته ایم.

محوطه سازی در طراحی باغ رستوران:

محوطه سازی یکی از فاکتور های مهم برای ساختمان های تجاری است که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. درواقع بسیاری از مشتریان رستوران ها، امروزه علاوه بر توجه به کیفیت غذای شما، به محوطه ی رستوران نیز توجه زیادی داشته و شاید عامل مهمی که بتواند مشتری شما را ثابت گرداند، طراحی محوطه ی بی نظیری باشد که شما به جهت اهمیت دادن به حفظ آرامش، سلیقه و جلب نظر مشتری، آن را پیاده نموده اید.

طراحی باغ رستوران سبز | آبگون دیزاین

انواع طراحی باغ رستوران:

از جمله انواع طراحی باغ رستوران می توان موارد زیر را نام برد:

  •  طراحی باغ رستوران کلاسیک: امروزه همچنان از سبک های کلاسیک یا سنتی برای طراحی باغ رستوران ها استفاده می شود.
  • طراحی باغ رستوران مدرن: طراحی باغ رستوران های مدرن نیز این روز ها طرفداران زیادی دارد.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

المان های مهم در طراحی باغ رستوران:

از جمله المان های مهمی که می توانید در طراحی باغ رستوران خود در نظر بگیرید، عبارتند از:

  • طراحی فضا های سبز از جمله گرین وال، کاشت گیاهان و یا طراحی گلدان های خاص و منحصر به فرد در جای جای محوطه و …
  • طراحی سازه های چوبی از جمله آلاچیق یا پرگولا، پل های چوبی و …
  • طراحی سازه های آبی از جمله آبنما، آبشار و …
  • طراحی نوع نورپردازی محوطه رستوران

چگونه یک باغ رستوران زیبا بسازیم؟

برای طراحی یک باغ رستوران زیبا ابتدا بایستی از شرکت های مهندسی معتبر در این زمینه کمک گرفته و از ایشان بخواهید تا برای بازدید از محل رستوران شما حاضر شوند. پس از آن مهندسین مربوطه با در نظر گرفتن فضای موجود و نوع طرح انتخابی شما (رستوران سنتی یا رستوران مدرن)، ایده های خود را با شما در میان می گذارند. پس از ان در صورت تایید کارفرما، مهندسین ایده های داده شده را به صورت طرح اولیه در اختیار کارفرما قرار می دهند.

در انتها پس از تایید طرح اولیه با اصلاحات انجام شده توسط کارفرما، محوطه سازی باغ رستوران مربوطه کلید خورده و مهندسین اجرایی، درست مطابق با طرح نهایی، باغ رستوران شما را با استفاده از مواد و مصالح مرغوب اجرا می نمایند.

گروه طراحی و معماری آبگون دیزاین با تیم های متخصص و حرفه ای در زمینه ی طراحی و اجرای انواع محوطه سازی ها، آماده ی دریافت پروژه های شما می باشد.

برای این منظور شما می توانید تنها با یک تماس از مشاورین ما کمک گرفته و در صورت لزوم طرح های مد نظر خود را به ما بسپارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *