محوطه

جزئیات کف سازی محوطه

کف-سازی-محوطه

یکی از جزئیات کف سازی محوطه که شاید بسیاری از افراد را برای محوطه سازی به چالش می کشاند، هزینه کف سازی محوطه است. از آن جایی که کف محوطه نمای بسیار زیادی از کل ساختمان را به نمایش می گذارد و از طرفی نیز دانش کافی در خصوص انواع کف سازی ها برای هر فردی امکان پذیر نیست بنابراین انتخاب نوع کف سازی که قیمت مناسبی داشته باشد نیز با پیچیدگی هایی رو به رو می باشد.

بنابراین در این مقاله از آبگون دیزاین تصمیم داریم تا در خصوص جزئیات کف سازی محوطه یا به عبارت دیگر هزینه کف سازی محوطه اطلاعاتی را به شما ارائه نماییم.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی محوطه سازی  : 09121032193

انواع کف سازی محوطه و قیمت آن ها:

1. کف سازی محوطه با بتن:

 

کف سازی بتنی یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین کفپوش ها در محوطه سازی می باشد. کف سازی محوطه با بتن یا سیمان در هر نوع ساختمانی کاربرد دارد و علی رغم هزینه ی نسبتا پایین آن، کیفیت و مقاومت بالایی نیز دارا می باشد.

قیمت کفپوش بتنی یا در حقیقت قیمت کف سازی ساختمان با بتن چیزی حدود 6 هزار تومان تا 8 هزار تومان می باشد که بسته به میزان متراژ محوطه ی شما متغیر است.

2. کف سازی محوطه با آجر:

آجر ها یکی دیگر از مصالح و متریال های کف سازی می باشند که علی رغم کاربرد وسیع آن ها در بسیاری از انواع سازه ها، به دلیل ویژگی های خاصی که دارند برای ساختمان های مسکونی مناسب و ایده آل نیستند.

3. کف سازی محوطه با کاشی:

کاشی نیز یکی دیگر از انواع مصالح برای محوطه سازی است که همواره از گذشته تاکنون در سبک های مختلفی تولید و روانه ی بازار می شود.

4. کف سازی محوطه با موزاییک:

موزاییک ها نیز از دیگر مصالح پرکاربرد در جزئیات کف سازی محوطه هستند. طبیعتا هزینه کف سازی محوطه با موزاییک نیز ارزان تر از انواع سنگ است چرا که این نوع از کفپوش ها را در کارخانه از ترکیب سنگ و شیشه با دیگر مواد چسبنده به دست می آورند و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و روانه ی بازار می نمایند.

5. کف سازی محوطه با انواع سنگفرش ها:

سنگ فرش ها یکی دیگر از انواع مصالح به کار رفته در محوطه ها هستند که معمولا از انواع سنگ های آذرین، دگرگونی و رسوبی انتخاب می شوند. این سنگفرش ها معمولا در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند که معمولا بهترین نوع کف سازی محوطه های ویلا ها، خیابان ها و پیاده رو ها می باشند.

6. کف سازی محوطه با انواع سنگ:

از جمله سنگ هایی که برای محوطه سازی کاربرد دارند، سنگ های گرانیت و مرمر می باشند. کف سازی با سنگ یکی از پایدار ترین انواع محوطه سازی است که بسیار شکل پذیر بوده و به همین دلیل اغلب مورد استفاده قرار می گیرد.

گرانیت ها و مرمر ها یکی از کف سازی های لوکس برای محوطه هستند که طرح ها و رنگ های متنوع و جذابی دارا می باشند و قیمت آن ها نیز بر همین اساس متفاوت می باشد.

7. کف سازی محوطه با چوب:

چوب ها نیز در سال های اخیر یکی از مصالح پرکاربرد در کف سازی محوطه می باشند. چوب ها به دلیل ظاهر طبیعی که به فضا می دهند بسیار زیبا و کاربردی برای انواع محوطه ها می باشند. هزینه کف سازی محوطه با چوب به نوع دسترسی منطقه ی مورد نظر شما به چوب بستگی دارد. کفپوش های چوبی نیز در انواع طرح و رنگ های زیبا و جذاب تولید می شود که قیمت آن ها نیز به همین دلیل متفاوت می باشد.

8. کف سازی محوطه با آسفالت:

آسفالت نیز از جمله رایج ترین انواع مصالح کف سازی محوطه است. کف سازی با آسفالت شاید جذابیت و زیبایی موارد دیگر را نداشته باشد اما در نوع خود هزینه های نسبتا پایین تر و مقاومت خوبی دارا می باشد. آسفالت که از نفت خام به دست می آید به شیوه های مختلفی برای کف محوطه استفاده می شود اما در کشور ایران معمولا به صورت ساده سرد یا گرم کاربرد دارد.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت محوطه سازی  : 09121032193

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *