محوطه

محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه

 طراحی محوطه ویلا با سنگ لاشه:

سنگ لاشه یا لاشه سنگ به انواع سنگ های معدنی خورد شده گفته می شود که امروزه برای اجرای انواع محوطه سازی ، کف، شومینه، جوی آب، برکه مصنوعی ، باربکیو، آبنما و حتی نما کاربرد دارد. سنگ لاشه ها معمولا از انواع سنگ های آتشفشانی، ورقه ای و یا مالون بوده و به انواع مختلف بند دار و یا جذب مورد استفاده قرار می گیرند.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت محوطه سازي  : 09121032193

 

در این مقاله از آبگون دیزاین به موضوع محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه پرداخته ایم و تصمیم داریم تا اطلاعات خوبی را در این خصوص به شما عزیزان ارائه نماییم.

محوطه سازی ارزان:

محوطه سازی یکی از بخش های با اهمیت در طراحی ویلا و ساخت ویلا است که برای این منظور انواع مصالح و تجهیزات وجود دارد. محوطه سازی با سنگ لاشه یکی از انواع کف سازی های ارزان قیمت است که سنگ های مختلف با رنگ های متنوعی وجود دارد و بنابراین دست افراد برای انتخاب نوع سنگ لاشه و تزئین محوطه باز است. از سنگ لاشه ها می توان در قسمت ورودی ویلا، حیاط، آبنما و سایر قسمت ها استفاده نمود.

استفاده از سنگ لاشه در فضا های مختلف ویلا، می تواند تلفیقی از سنت و هنر بوده و به این ترتیب فضای زیبا و کاربردی و در عین حال ارزان قیمت را برای شما ایجاد نماید. استفاده از سنگ لاشه ها  در حیاط ویلا می تواند بیشترین میزان همخوانی ویلا با طبیعت را برای شما ایجاد کرده و به این ترتیب ویلا را با محیط پیرامونی به خوبی تطبیق دهد. در حقیقت سنگ ها به دلیل طبیعی بودن، سه بعدی بودن و انطباق زیاد با طبیعت می توانند یکی از اولین انتخاب ها در محوطه سازی ویلا ها به شمار روند.

همچنین سنگ لاشه ها مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر عوامل مختلف طبیعی و غیر طبیعی همچون باد و باران و برف دارند که از جمله مزایای بسیار خوب آن ها به شمار می رود.

محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه امروزه از حالت ابتدایی اولیه خود خارج شده و انواع طرح های مختلف برای آن ایجاد می شود. درواقع با به کارگیری کمی ذوق و سلیقه می توان انواع طرح های خاص و زیبا را به کمک سنگ لاشه ها در محیط حیاط ویلا ها ایجاد نمود تا زیبایی محوطه شما را دوچندان نماید. هنر موزاییک سنگی امروزه یکی از هنر های موجود در این زمینه بوده و شما می توانید به کمک این هنر، انواع طرح های زیبا و جذاب را به کمک سنگ لاشه ها ایجاد کنید.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

استفاده از سنگ لاشه در قسمت های مختلف محوطه:

همانطور که گفتیم از سنگ لاشه ها می توان در قسمت های مختلف محوطه استفاده نمود که از جمله این قسمت ها می توان بخش های زیر را نام برد:

  • استفاده از سنگ لاشه در ورودی ویلا
  • استفاده از سنگ لاشه در محل عبور از میان درختان و فضای سبز ویلا
  • استفاده از سنگ لاشه در آبنما
  • استفاده از سنگ لاشه در اطراف جوی آب ویلا
  • استفاده از سنگ لاشه در بخش بندی گیاهان و درختان ( در اطراف گیاهان و درختان برای جداسازی آن ها از قسمت های مختلف به کار می رود)
  • استفاده از سنگ لاشه برای ساخت دیوار های کوتاه در محوطه ویلا ( رشد گیاهان در میان این سنگ ها می تواند زیبایی خاص و محیط طبیعی و بکری را ایجاد نماید.)

 


 مشاوره رایگان و استعلام قیمت محوطه سازي  : 09121032193

 

بازگشت به لیست

۱ دیدگاه در “محوطه سازی ویلا با سنگ لاشه

  1. حامد گفت:

    باسلام.فروش سنگ لاشه با کیفیت بالا وقیمت مناسب و رنگ های متفاوت،مناسب برای کف ویلا وباغ،نما دیوار،کف پارک ها ۰۹۱۳۳۴۹۳۷۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *