محوطه

محوطه سازی با لاستیک ماشین

محوطه سازی با لاستیک ماشین

استفاده از لاستیک های بلااستفاده در محوطه سازی علاوه بر آن که زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند، یکی از روش های بازیافت این مواد پلیمری به شمار رفته و در حقیقت شما می توانید بدین وسیله کمک بزرگی به طبیعت نمایید، چرا که مواد پلیمری و پلاستیکی طول عمر بالایی داشته و تجزیه ی آن ها در طبیعت زمان زیادی را می طلبد.

همچنین تزئین محوطه به کمک وسایل بلا استفاده یکی از روش های ارزان قیمت و در عین حال ابتکاری می باشد که امروزه به خوبی توانسته جای خود را در میان انواع روش های محوطه سازی باز کند. محوطه سازی با لاستیک ماشین یکی از انواع این روش ها است که در این نوشتار از آبگون دیزاین قصد داریم تا بیشتر به این موضوع پرداخته و نمونه هایی از این روش را برای ایده گرفتن شما همراهان عزیز قرار دهیم.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت محوطه سازی  : 09121032193

استفاده از لاستیک خودرو در محوطه سازی:

امروزه می توان با کمی ایده پردازی و روش های نسبتا ساده، یک فضای خاص و بی نظیر را برای خود ایجاد نمود. استفاده از لاستیک های مستعمل و فرسوده یکی از این روش های ساده و ارزان قیمت است که با ایجاد کمی تغییرات بر روی آن ها، به خوبی می توان یک محوطه ی بسیار زیبا را برای خود ایجاد نمود.

از جمله موارد استفاده از لاستیک خودرو در محوطه سازی می توان موارد زیر را نام برد:

  • ساخت گلدان با لاستیک ماشین
  • ساخت آبنما با لاستیک ماشین
  • ساخت گرین وال با لاستیک ماشین (ساخت شلف با لاستیک ماشین)
  • ساخت میز با لاستیک ماشین
  • ساخت پاف با لاستیک ماشین
  • ساخت تاب با لاستیک ماشین
  • تزئین باغچه حیاط با لاستیک ماشین
  • ساخت سطل آشغال با لاستیک

ساخت گلدان با لاستیک ماشین:

برای ساخت گلدان به کمک لاستیک  ماشین می توانید ابتدا لاستیک را به خوبی و با رنگ های دلخواه، رنگ آمیزی کرده و پس از ریختن خاک مناسب درون آن، گل های مورد نظر خود را درون آن بکارید.

ایده های طراحی محوطه سازی با لاستیک ماشین | آبگون دیزاین

ساخت آبنما با لاستیک ماشین:

ساخت آبنما یکی از روش های بسیار کاربردی برای ایجاد یک محوطه ی زیبا می باشد که برای این منظور می توان از انواع لاستیک های ماشین کمک گرفت. امروزه ساخت آبنما ها به کمک انواع وسایل دور ریختنی یکی از روش های رایج و بسیار کاربردی می باشد.

ساخت گرین وال با لاستیک ماشین:

ساخت گرین وال؛دیوار سبز و یا استفاده از لاستیک ها به عنوان شلف های دیواری و قرار دادن انواع اکسسوری ها بر روی آن، یکی دیگر از روش های محوطه سازی با لاستیک ماشین می باشد.

ساخت میز با لاستیک ماشین:

همچنین شما می توانید انواع لاستیک ها را به تنهایی و یا به صورت دوتایی رنگ آمیزی کرده و از آن ها به عنوان میز و صندلی و یا پاف و مبل برای محوطه ی خارجی خود استفاده نمایید.

ساخت پاف با لاستیک ماشین:

پاف ها یا صندلی هایی برای نشستن یکی دیگر از انواع موارد کاربردی و مفید استفاده از لاستیک خودرو می باشد. لاستیک اتومبیل می تواند محل مناسبی برای استراحت های کوتاه مدت یا بلند مدت شما در محوطه باشد و در عین زیبایی خاصی را برای محوطه ی شما به همراه داشته باشد. پاف ها همچنین به عنوان میز جلو مبلی نیز قابل استفاده بوده و برای ساخت پاف ها با لاستیک می توانید لاسیتک ها را با کناف به خوبی بپوشانید.

ایده های محوطه سازی با لاستیک ماشین | آبگون دیزاین

ساخت تاب با لاستیک ماشین:

ساخت تاب های بزرگ و کوچک به کمک انواع لاستیک ماشین می تواند یکی از روش های بسیار جذاب به خصوص برای کودکان باشد.

تزئین باغچه حیاط با لاستیک ماشین:

تزئین باغچه ها و یا مرزبندی باغچه ها یکی دیگر از مواردی است که می توان به کمک لاستیک ها به انجام رساند. برای این منظور شما می توانید از لاستیک های کامل و یا لاستیک های بریده شده استفاده کنید.

ساخت سطل آشغال با لاستیک ماشین:

استفاده از لاستیک به عنوان سطل زباله یکی دیگر از روش های کاربردی و در عین حال مفید برای انواع فضای سبز و محوطه های خارجی می باشد. برای این منظور شما می توانید چندین لاستیک را رنگ امیزی کرده و با قرار دادن آن ها بر روی یکدیگر، یک سطل زباله مستحکم و زیبا درست کنید.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت محوطه سازی  : 09121032193

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *