دانستنی های آبنما

محاسبات پمپ فواره آبنما

محاسبات پمپ فواره آبنما

آبنما ها یکی از انواع تجهیزات زیباسازی خانه ها، ویلا ها و شهر ها به شمار می روند که بدون شک ساخت این تجهیزات نیازمند دانش و تخصص کافی می باشد. محاسبات پمپ فواره آبنما یکی از انواع نیازمندی های پایه ای برای ساخت یک آبنمای حرفه ای است که در این مقاله از آبگون دیزاین به آن پرداخته شده است.

جهت مشاوره رایگان طراحی و ساخت آبنما با ما در تماس باشید 09121032193

چه پمپی را برای فواره آبنما انتخاب کنیم؟

به طور کلی پمپ های انتخاب شده برای فواره آبنما بایستی بتوانند به صورت حداقل در هر ساعت یک مرتبه آب را به طور کامل به جریان درآورند و چرخه ی هدایت آب به سمت بالا را راه اندازی کنند.

همچنین برای آن که بدانید چه پمپی برای فواره آبنما مناسب است دقت کنید که ابتدا بایستی میزان حجم حوضچه ی آبنما را اندازه گیری کرده و سپس براساس میزان لیتر آب موجود در آن، پمپ مناسبی را انتخاب کنید. برای این منظور ابتدا بایستی ابعاد حوضچه و یا طول و عرض و عمق آن را به درستی براساس متر اندازه گیری کنید. هنگامی که شما طول و عرض و عمق (ارتفاع) را برحسب متر اندازه گیری می کنید، میزان حجم آب براساس متر مکعب به دست می آید و برای تبدیل این میزان به واحد لیتر، تنها کافیست عدد به دست آمده را در 1000 ضرب کنید.

انواع پمپ ها براساس میزان لیتر آب حوضچه ی آبنما وجود دارند که شما می توانید پس از اطلاع از میزان حجم آب آبنما، یکی از آن ها را خریداری نمایید.

علاوه بر این در هنگام خرید پمپ آبنما دقت کنید که اگر چه پمپ های با راندمان فعالیت بالا در وهله ی اول هزینه های بیشتری دارند اما این پمپ های با راندمان بالا در طول زمان هزینه های به مراتب کمتری را به شما تحمیل نموده و در نهایت مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر خواهند بود

جهت مشاوره رایگان طراحی و ساخت آبنما با ما در تماس باشید 09121032193

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *