دانستنی های آبنما

طرح آبنما داخل حیاط

آبنما ها یکی از ایده های جذاب برای محوطه سازی حیاط خانه ها هستند. آبنما می تواند صدای آرامش بخش آب را به منزل شما آورده و آرامش و زیبایی را به صورت توامان برای شما به همراه داشته باشد. آبنماهای خانگی بدون نیاز به فضای زیاد در انواع مختلفی داخل حیاط منازل ساخته می شوند.

در این مقاله از آبگون دیزاین به سراغ این آبنما های خانگی رفته ایم و قصد داریم تا چندین طرح آبنما داخل حیاط را به شما معرفی کرده و ویژگی های آن را برای شما بررسی نماییم.

 

انواع آبنما داخل حیاط:

بسته به میزان فضای موجود در حیاط، شما می توانید از انواع آبنماهای موجود برای این منظور استفاده کرده و جلوه ای خاص و بی نظیر را در حیاط خانه ی خود ایجاد نمایید.

از جمله انواع آبنما ی موجود عبارتند از:

ایده آبنما خانگی:

علاوه بر مدل های گفته شده در بالا، شما می توانید بدون صرف وقت یا هزینه ی بالا، از انواع ایده های جذاب و کاربردی ساخت آبنما در حیاط استفاده کرده و یک آبنمای زیبا برای خود بسازید.

به طور مثال شما می توانید به کمک یک کوزه، سنگ، آجر و یا حتی مقدار کمی سیمان، یک آبنمای زیبا متناسب با ابعاد حیاط خود بسازید.

انواع سنگ لاشه و یا سنگ های آنتیک نیز می توانند گزینه ی مناسب دیگری برای ساخت یک آبنما در گوشه ی حیاط شما باشند. ظروف سرامیکی و مجسمه های سنگی نیز می توانند ایده های خوبی برای تبدیل شدن به یک آبنما باشند.

قرار دادن تنها چند سنگ بر روی یکدیگر و ایجاد جریان آب به کمک برق در آن ها نیز ایده ی جذاب دیگری برای سات آبنما در حیاط خانه و یا باغ ویلا می باشد.

طرح آبنما داخل حیاط

علاوه براین ها، توجه کنید که نورپردازی در آبنما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید به کمک یک نورپردازی حرفه ای، یک آبنمای ساده را به آبنمایی شکیل و زیبا به خصوص در شب تبدیل کنید.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *