ویلا

طراحی ویلا همکف

ویلا همکف که به آن ویلا فلت هم گفته می شود نوعی از ساختمان است که تنها یک طبقه و در نتیجه تنها یک سقف داشته و اختلاف ارتفاع آن ها با سطح گذر حداقل یک متر می باشد. در حقیقت این نوع از ویلا ها با سطح گذر تقریبا اختلاف ارتفاع چندانی نداشته و در یک طبقه و بدون طبقات دیگر ساخته می شوند.از آن جایی که در سال های اخیر هزینه های زمین و مصالح بالا رفته است، اغلب افراد نسبت به خرید زمین های با متراژ پایین روی آورده اند. بنابراین طراحی ویلا همکف یکی از گزینه های مناسب برای این افراد است که در این قسمت از مقالات طراحی ویلا در  مجله آبگون دیزاین قصد داریم تا نکاتی را در این خصوص به شما ارائه نماییم.

طراحی ویلا همکف

ویژگی های طراحی ویلا فلت:

طراحی ویلا فلت که یکی از 5 سبک رایج ساخت ویلا می باشد، در عین سادگی، بسیار زیبا بوده و بنابراین نوعی از طراحی آسان و اقتصادی را به افراد ارائه می دهد. طراحی ویلا همکف مدرن یکی از انواع طراحی های پر طرفدار امروزی است که دسترسی آن برای افراد مسن و سالخورده و یا افرادی که دچار مشکل در راه رفتن هستند نیز مناسب می باشد.

ساخت ویلا همکف برای زمین های با هر متراژی مناسب بوده و می توان این نوع از طراحی را برای ویلا های با متراژ پایین و یا ویلا های با متراژ بالا نیز به کار برد. همچنین طراحی و ساخت ویلا فلت یکی از گزینه های بسیار مناسب برای زمین های شیب دار بوده و بنابراین در

زمین های شیب دار و به خصوص ویلا های شمال کشور، ساخت ویلا فلت یکی از گزینه های اصلی پیش روی شما خواهد بود.

همچنین از آن جایی که بخش های مختلف کشور عزیزمان ایران و به خصوص مناطق شمال کشور، دارای زمین های مختلف کوهستانی و یا کاملا مسطح و کنار دریا می باشد، بنابراین انتخاب نوع طراحی فلت می تواند یک ویلا با تلفیق طراحی کلاسیک و مدرن را در اختیار شما قرار دهد.

روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

طراحی ویلا یک طبقه- همکف| آبگون دیزاین

در طراحی ویلا همکف چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟

همانطور که حتما می دانید برای ساخت ویلا شما ابتدا به یک نقشه راه نیاز دارید تا بتوانید هر قسمت از خانه را به درستی اجرا نمایید. برای این منظور نقشه ویلا شامل تمام قسمت های مورد نیاز برای ساخت یک ویلا می باشد.

موقعیت آشپزخانه، موقعیت نشیمن، موقعیت اتاق ها، موقعیت سرویس بهداشتی، موقعیت حمام، موقعیت پله ها، موقعیت پنجره ها، موقعیت درب ها و دیوار ها به انضمام اندازه ی تمامی آن ها درون نقشه خانه یک طبقه ویلایی درج خواهد شد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *