ویلا

طراحی نمای ساختمان ویلایی

طراحی نمای ساختمان که یکی از بخش های مهم در هنگام ساخت ساختمان ها می باشد بایستی با فضا های شهری مدرن هم خوانی داشته باشد. علاوه بر این طراحی نمای ساختمان ویلایی باید به گونه ای باشد تا ضمن پوشش کامل محوطه ی داخلی ساختمان، بتواند با محیط بیرونی و خیابان و کوچه ای که در آن قرار دارد نیز هم خوانی داشته باشد.

از آن جایی که در فضا های شهری ساختمان های ویلایی تاثیر مهمی در نمای کوچه و خیابان داشته و نامطلوب بودن چهره ی بیرونی ساختمان تاثیر مخربی را بر روی فضا های عمومی شهری می گذارد، بنابراین بهتر است پیش از ساخت و اجرای ساختمان، ابتدا نسبت به طراحی نمای ساختمان اقدام نمایید.

در این نوشتار از سایت آبگون دیزاین قصد داریم تا شما را با ایده هایی از طراحی نمای ساختمان های ویلایی آشنا کنیم تا با ایده گرفتن از آن ها، ساختمان ویلایی مورد نظر خود را ترسیم کرده و سپس برای طراحی اصولی و مهندسی آن بتوانید به راحتی و با در اختیار گذاشتن طرح اولیه مورد پسند خود، به دست متخصصین این حوزه، طراحی مهندسی شده ی آن را تحویل بگیرید.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی نمای ساختمان ویلایی  : 09121032193

ایده هایی برای طراحی نمای ساختمان ویلایی

معمولا در طراحی نمای ساختمان های ویلایی از متریال هایی همچون سنگ، شیشه، سرامیک، چوب، آجر و کامپوزیت استفاده می شود که شما می توانید بر حسب سلیقه از یک یا ترکیببی از چند نوع متریال در نمای خارجی ساختمان خود استفاده نمایید.

امروزه معمولا نمای اکثر ساختمان های ویلایی یکی از حالت های زیر می باشد:

  • کلاسیک
  • رومی
  • مدرن
  1. طراحی نمای کلاسیک ساختمان ویلایی

در طراحی ویلا کلاسیک که در نمای ساختمان آن ها از طراحی های کلاسیک استفاده شده است شما می توانید شکوه و زیبایی را توامان با یکدیگر مشاهده کرده و خانه ای به سبک سنتی و کلاسیک داشته باشید.

طراحی نمای کلاسیک ساختمان ویلایی|آبگون دیزاین

  1. طراحی نمای رومی ساختمان های ویلایی

نمای ساختمان به سبک رومی که این روز ها رواج زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی تمایل دارند تا از این سبک در معماری ساختمان های خود استفاده نماید، یک نماد خارجی بوده و پیچیدگی های خاص خود را دارد. در این گونه از نما ها معمولا مصالح گران قیمتی استفاده می شود تا یک طراحی لوکس و استثنایی را به نمایش بگذارند.

طراحی نمای رومی ساختمان ویلایی|آبگون دیزاین

  1. طراحی نمای مدرن ساختمان ویلایی

طراحی ویلا مدرن یکی دیگر از انواع طراحی نمای ساختمان های ویلایی است که امروزه حتی در شهر هایی مثل تهران نیز طرفداران زیادی دارد. معمولا در نمای ساختمان های ویلایی مدرن از طرح های افقی و عمودی که به اشکال منظم و یا  بی نظم در کنار هم قرار گرفته اند، استفاده می شود.

طراحی نمای مدرن ساختمان ویلایی|آبگون دیزاین

شرکت طراحی و معماری آبگون دیزاین آماده ارائه هر گونه خدمات مربوط به طراحی و اجرا در تمام نقاط ایران عزیزمان می باشد. این شرکت با دارا بودن دانش و تجربه ی کافی در زمینه ی انواع طراحی ویلا به سبک کلاسیک و مدرن و نیز پیاده سازی طراحی نمای ساختمان های ویلایی مفتخر است تا صفر تا صد مراحل طراحی و اجرای ساختمان های شما را انجام داده و موجبات رضایتمندی شما را فراهم آورد.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی نمای ساختمان ویلایی  : 09121032193

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *