طراحی داخلی, طراحی رستوران

طراحی رستوران مراکشی

سبک مراکشی که ترکیبی از سبک های عربی، آفریقایی و مدیترانه ای است یکی از سبک های پر طرفدار در طراحی رستوران در سال های اخیر می باشد که با بکارگیری طرح های هندسی ، بافت های رنگارنگ و همچنین اکسسوری های زیبا فضایی بسیار جذاب که نمایانگر فرهنگ مراکشی است پدید می آورد.

استفاده از رنگ های شاد و گرم ، سقف های بلند، نماهای گچی ، طاق ها و چوب از ویژگی های بارز سبک دکوراسیون مراکشی است که با بکار گیری صحیح همین ویژگی ها در کنار هم می توان یک رستوران سنتی به سبک مراکشی زیبا طراحی کرد.

اگر شما نیز تصمیم به طراحی رستوران مراکشی گرفته اید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید تا با نکات اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مراکشی آشنا شوید.

 

دیزاین رستوران مراکشی سنتی

اصول طراحی داخلی رستوران مراکشی:

1-کفپوش و دیوار پوش ها در طراحی رستوران مراکشی:

در دکوراسیون رستوران سنتی مراکشی استفاده از کاشی های پر نقش و نگار در کفپوش ها و دیوار پوش ها به جذابیت فضای رستوران خواهد افزود .

طراحی داخلی رستوران مراکشی|آبگون دیزاین

2-ترکیب رنگ ها :

در طراحی رستوران مراکشی اغلب از رنگ های صورتی کمرنگ ، بژ و رنگ های شاد استفاده می شود. همچنین برای رنگ آمیزی دیوار ها و سقف از رنگ های خنثی و کمرنگ استفاده می شود. و عناصر موجود در رستوران مثل مبمان، فرش ،پرده ها و… بیشتر در رنگ های قرمز، آبی پررنگ، زرد و نارنجی انتخاب می شوند.

3-نورپردازی در رستوران مراکشی:

نورپردازی از قسمت های بسیار مهم در طراحی داخلی است . در نورپردازی سبک مراکشی از لوسترهای بزرگ، چراغ های رومیزی و چراغ های دیواری به طوری که فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنند استفاده می شود.

یک گزینه بسیار کارآمد در نورپردازی این سبک رستوران ها استفاده از فانوس های رنگارنگ مراکشی در قسمت های مختلفی از فضا است که به دلیل طرح های مشبکی که دارند نور را با طرح های بسایر زیبا در فضا پخش می کنند.

طراحی فضای داخلی رستوران مراکشی

4-اکسسوری ها در دیزاین رستوران مراکشی:

برای دیزاین یک رستورن مراکشی می توان از اکسسوری های مختلفی همچون ظروف سنگی ، عناصر فلزی، فانوس های رنگی ،عناصر چوبی و صنایع دستی مراکشی بهره برد.

دکوراسیون داخلی رستوران مراکشیساخت یکی از انواع آبنما مثل آبنما آب و آتش و یا یک حوضچه در فضای میانی رستوران شما را به دیزاین مراکشی رستورانتان نزدیک خواهد کرد.همچنین برای دکوراتیو کردن رستوران مراکشی از مبلمان خاص و منحصر بفردی که اغلب از چوب منبت کار شده هستند و دارای روکش مخمل با نقش و نگار مراکشی هستند استفاده می شود.

طراحی داخلی رستوران مراکشی توسط شرکت آبگون دیزاین:

شرکت طراحی و معماری آبگون دیزاین با سابقه ی چندین ساله در زمینه طراحی و اجرای انواع رستوران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در زمینه دکوراسیون داخلی رستوران مراکشی می باشد . برای مشاوره می توانید با شماره 09125879311 تماس بگیرید.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *