استخر, دانستنی های آبنما

طراحی آبنما استخر

طراحی آبنما استخر

استخر ها از انواع تفریحات جذاب برای همه ی افراد در جای جای دنیا می باشد که آبنما یکی از تزئینات استخرها می باشد. در حقیقت شما می توانید در کنار ساخت استخر در ویلای خود، یک آبنما نیز ایجاد کنید تا صدای آب بتواند روح و جان شما را نوزاش کند.

طراحی آبنما استخر که موضوع مورد بحث ما در این مقاله از آبگون دیزاین است بدون شک نیازمند اطلاعات و دانش قوی در این زمینه بوده و مطالعه ی نکات ذکر شده در این مقاله می تواند برای شما مفید واقع شود.

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی آبنما استخر  : 09121032193

 

آبنما استخری:

بدون شک یکی از بهترین قسمت هایی که می توان از آن در ساخت آبنما بهره برد، انواع استخر ها می باشد. استخر ها با دارا بودن فضای کافی و آب بندی های انجام شده و طراحی قبلی، می توانند محل مناسبی برای اضافه نمودن یک آبنما در محوطه ی ساختمان شما باشند. در حقیقت شما می توانید علاوه بر ساخت استخر و آبنما به صورت همزمان، برای استخر هایی که پیشتر ساخته شده اند نیز یک آبنما ایجاد نمایید.

استخر ها دارای سیستم تصفیه مناسبی هستند که محل مناسبی برای ایجاد آبنما می باشند. برای این منظور شما می توانید با کمی ذوق و ابتکار و مشاهده ی نمونه های طراحی های آبنمای استخری یک آبنمای بسیار زیبا را در قسمت های کناری یا حتی میانی استخر سرپوشیده یا سرباز خود اجرا نمایید.

توجه کنید که برای طراحی و ساخت آبنمای استخر، می توانید از تیم های طراحی و اجرایی حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید یک آبنمای حرفه ای و اصولی را در استخر ایجاد کنید.

ساخت یک آبنما در استخر، می تواند با ایجاد صدای دلنشین آب در محوطه، لحظات آرام بخشی را به خصوص برای دوران تعطیلات و استراحت شما ایجاد نماید. همچنین شما می توانید در کنار لذت بردن از آبنما، از استخر نیز به عنوان یک روش درمانی و یا سپری کردن اوقات فراغت و ایجاد نشاط و شادابی در خود استفاده نمایید.

درواقع ساخت آبنمای استخری به نوعی با یک تیر دو نشان زدن است و با ساخت یک آبنما استخر، می توان از حداقل فضا حداکثر استفاده را برد. علاوه بر این، ساخت چنین سازه ای، فعالیت هایی همچون آب بندی، ایجاد سیستم تصفیه و … به صورت همزمان با هم انجام شده و از بسیاری جهات علی الخصوص میزان هزینه ها برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

طراحی روف گاردن در ابگون دیزاین

طراحی ویلا در ابگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی آبنما استخر |abgoondesign

طراحی آبنما استخر

 مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی آبنما استخر  : 09121032193

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “طراحی آبنما استخر

  1. Ali golestan گفت:

    سلام خسته نباشید با تشکر از توضیحات مفید شما در سایت فقط سوالی داشتم که متریال سطح بالایی سکوی طیف ابنما چیه؟؟

    1. admin گفت:

      سلام لطفا جهت مشاوره رايگان با همكاران ما تماس بگيريد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *