محوطه

حیاط سازی ساده

حیاط سازی ساده

یکی از قسمت های مهم در هر خانه ای، حیاط و محوطه ی باز خانه است که توجه به آن می تواند شادی و نشاط را در خانه به جریان انداخته و فضایی گرم و صمیمی را در خانه ها به وجود آورد. با وجود این، متاسفانه امروزه به دلیل فضا های کوچک خانه ها، یا از ساخت حیاط به طور کلی چشم پوشی می کنند و یا نسبت به طراحی آن توجه ویژه ای ندارند و آن را به حال خود رها می کنند.

حال آن که شما می توانید با کمی ایده های خلاقانه و روش های مختلف، حتی از فضا های کوچک خانه های امروزی نیز به بهترین شکل ممکن برای ایجاد روح در خانه و ایجاد زیبایی و جذابیت به نفع خود استفاده نمایید.

بنابراین در این نوشتار با آبگون دیزاین همراه باشید تا نکات و روش هایی را برای محوطه سازی  و حیاط سازی ساده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 مشاوره رایگان و استعلام  : 09121032193

چگونه یک حیاط زیبا بسازیم؟

در حیاط سازی ساده ابتدا محوطه ای را که قرار است در آن یک حیاط طراحی کنید را در نظر بگیرید و بر اساس ابعاد آن اقدام به ساخت یک حیاط زیبا برای خود نمایید.

برای ساخت یک حیاط زیبا بایستی محوطه ی مورد نظر را به زیباترین شکل ممکن تزئین نمایید. به طور مثال شما می توانید با ساخت یک آلاچیق یا پرگولا یا سایه بان در حیاط و سپس کاشت گل ها و گیاهان در اطراف یا داخل آلاچیق، فضای زیبایی را برای خود ایجاد نمایید. همچنین می توانید مسیر دسترسی به آلاچیق را به زیبایی تزئین کرده و از نورپردازی های زیبا نیز در آن استفاده نمایید چرا که نورپردازی تاثیر بسیار زیادی در زیباتر دیده شدن حیاط در تاریکی شب خواهد داشت .

ایده های حیاط سازیپآبگون دیزاین

همچنین اگر حیاط خانه یا ویلا خیلی مسطح است شما می توانید با ساخت یک طبقه در قسمتی از حیاط، آن را زیباتر کرده و همچنین به فضای دید خود نزدیک تر نمایید. ساخت آبنما آبشاری یا برکه مصنوعی هم می تواند در نوع بی نظیر و خاص باشد. توجه کنید که برای ساخت یک آبنما ، حتما نیازی به فضا های بزرگ نیست و در فضا های کوچک نیز می توان یک آب نمای زیبا ساخت و از صدای زیبای آب در منزل لذت برد.

ایده هایی برای حیاط سازی|پآبگون دیزاین

نصب تاب نیز از دیگر المان هایی است که می توانید در حیاط سازی از ان استفاده کرده و بر جذابیت فضای حیاط خود بیفزایید. علاوه بر این استفاده از مبلمان و یا صندلی های چوبی نیز در حیاط خانه می تواند حیاط را به محلی برای ایجاد حس آرامش بدل نماید.

حیاط سازی|آبگون دیزاین

همچنین گذاشتن یک شومینه ی مناسب با فضای باز و یا طراحی یک قسمتی برای روشن کردن آتش و شب نشینی در کنار آن در فصول سرد سال نیز می تواند ایده ی بسیار جذابی باشد. علاوه بر این ساخت استخر یا جکوزی کوچک در کنار حیاط نیز می تواند ایده ای عالی برای حیاط های نسبتا بزرگ باشد.

طراحی محوطه حیاط |آبگون دیزاین

همچنین شما می توانید در صفحه روف گاردن نیز ایده هایی بسیار جذاب برای محوطه سازی حیاط منزلتان پیدا کنید.

حال نوبت به طراحی باغچه می رسد. برای این منظور شما می توانید با ساخت یک باغچه و کاشت گل ها و گیاهان متنوع در آن،از فضای سبز نیز در حیاط خانه ی خود لذت ببرید. استفاده از گلدان های کوچک و یا سنگ های تزئینی زیبا نیز در حیاط سازی نقش به سزایی خواهد داشت.

 مشاوره رایگان و استعلام حیاط سازی ساده : 09121032193

طراحی روف گاردن در ابگون دیزاین

طراحی ویلا در ابگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *