دانستنی های آبنما

جدیدترین مدل های آبنما

آبنما ها یکی از انواع روش های زیباسازی محوطه ها می باشند که این روز ها طرفداران زیادی دارند. ساخت آبنما علاوه بر زیبایی محیط، می تواند در ایجاد یک فضای با نشاط و پر انرژی نیز نقش به سزایی داشته باشد؛ بنابراین در این مقاله از آبگون دیزاین قصد داریم تا چند نمونه از جدیدترین مدل های آبنما را به شما معرفی کرده و شما را در ایجاد یک محوطه ی زیبا یاری نماییم.

انواع آبنما:

همانطور که می دانید آبنما ها به جهت محل قرار گیری و نیز مواد و مصالح به کار رفته در ساخت آن ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. به طور مثال آبنمای خانگی، آبنما برای حیاط و آبنما برای محوطه سازی پارک ها و فضای سبز  و حتی آبنمای تراس، بالکن و روف گاردن از جمله انواع آبنما از نظر محل قرارگیری می باشند.

 

همچنین از جمله مواد و مصالحی که در ساخت آبنما به کار می روند نیز می توان به سنگ، فایبرگلاس، سیمان، چوب، شیشه و … اشاره نمود. علاوه بر این ها در دسته بندی دیگری انواع آبنما ها براساس محل نصب به انواع مختلف رومیزی، دیواری و … تقسیم بندی می شوند.

در حقیقت برای آن که بدانید چه نوع آبنمایی برای محوطه سازی و یا داخل ساختمان شما مناسب است، می بایست ابتدا محل قرارگیری آبنما را مشخص کرده و سپس براساس جنس آبنمای مناسب برای فضای مورد نظر، از انواع مدل های موجود ایده بگیرید. خوشبختانه امروزه انواع آبنماها در سرتاسر جهان با مواد و مصالح مختلف و با کاربری های منفاوت ساخته می شوند که شما می توانید بسته به نیاز خود با کمی جست و جو و تحقیق در این باره، از این ایده های ساخت آبنما استفاده کرده و فضای زیبایی را برای خود ایجاد نمایید.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

جدیدترین مدل های آبنما خانگی | آبگون دیزاین

معرفی جدیدترین مدل های آبنما:

جدیدترین مدل های آبنما خانگی امروزه اغلب به کمک مواد و مصالحی همچون سنگ، چوب و شیشه اغلب به صورت دیواری و تو کار طراحی می شوند. همچنین جدید ترین نمونه های آبنمای محوطه ها نیز اغلب با استفاده از سنگ، قلوه سنگ و انواع کوزه، فایبرگلاس و … طراحی و اجرا می شوند که زیبایی خاصی را به محوطه ویلا ها می بخشند.

همچنین دقت کنید که امروزه به دلیل کوچک بودن فضای خانه ها و افزایش آپارتمان نشینی، انواع آبنما های رومیزی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده اند. آبنما هایی که در ابعاد کوچک برای فضای تراس و بالکن ها طراحی و تولید می شوند نیز از دیگر انواع پرطرفدار آبنما در سال های اخیر به شمار می روند.

علاوه بر این، امروزه انواع آبنما ها به کمک نورپردازی های مختلف به خوبی دیزاین شده و می توانند زیبایی شگفت انگیز و امکان استفاده در شب را نیز برای شما به ارمغان آورند. رقص نور های متفاوت به همراه موزیک های جذاب و هیجان انگیزی که هماهنگ با آبنما کار می کنند، می توانند برای انواع آبنما ها مناسب بوده و از جمله جدیدترین ایده ها و نمونه های طراحی و ساخت آبنما به شمار روند.

جدیدترین مدل های آبنما خانگی | abgoondesign

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *