دانستنی های دیوار سبز

بزرگترین دیوار سبز جهان

علاوه بر بزرگترین دیوار سبز جهان که در دانشکده آموزش فنی سنگاپور احداث شده است، یک مدعی جدید برای بزرگترین دیوار سبز جهان در میلان وجود دارد!
این دیوار سبز که توسط معمار فرانچسکو بولانی احداث شده است، دیوار زندگی شگفت انگیز نام گرفته و در کنار مرکز خرید ایل فیوردالیسو قرار دارد. این دیوار زنده در کتاب رکوردهای جهانی Guiness به عنوان بزرگترین دیوار زنده جهان اعلام شد.

در این نوشته از سری مقالات مرتبط با اجرای دیوار سبز در  آبگون دیزاین به سراغ این بزرگترین دیوار های سبز دنیا رفته ایم و قصد داریم شما را با این دیوار زنده دنیا آشنا نموده و ویژگی های آن را برای شما بیان نماییم.

بزرگترین دیوار سبز زنده جهان را بشناسید!

این دیوار سبز که همچون باغی رنگارنگ بر فراز دیوارهای بازار امتداد یافته است، 13،594 فوت مربع مسافت دارد.

بر روی این دیوار زندگی شگفت انگیز به صورت پشت سر هم از رنگ ها و بافت های مختلف به کمک خزه ها و گیاهان گلدار استفاده شده و دیوار عمودی تقریبا اکثر نمای ایل فیوردالیسو را پوشانده است. بافت سرسبز این دیوار نه تنها یک فضای تجاری معمولی را به یک باغ تبدیل کرده است، بلکه کیفیت هوای بهتری را به مناطق اطراف بازار می بخشد. این دیوار پر جنب و جوش همچنین باعث کاهش مصرف انرژی ایل فیوردالیسو شده و مانع از افزایش ورود نور خورشید به داخل در فصول گرم سال و البته عایق کاری بازار در ماه های سردتر می شود.

گیاهان موجود بر روی این دیوار سبز همچنین سر و صدا و میزان انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از اتومبیل های موجود در پارکینگ مجاور را جذب کرده و از این طریق نیز برای بازار مفید هستند.

پروژه بزرگترین دیوار سبز جهان در میلان|آبگون دیزاین

ویژگی های بزرگترین دیوار سبز جهان در میلان:

در این دیوار سبز که به عنوان بزرگترین دیوار سبز جهان شناخته می شود، بیش از 44000 گیاه برای پوشاندن نمای مرکز خرید کاشته شده است. هر یک از گیاهانی که در بخش های پشتیبانی این ساختار بزرگ مونتاژ شده اند، ریشه می کنند و در کنار هم قرار می گیرند تا یک سیستم محکم ایجاد کنند تا آبیاری آن ها راحت تر شود و از آسان تر بتوان از آن ها مراقبت نمود. گیاهان ابتدا در ظروف فلزی جمع می شوند که باعث رشد ریشه می شوند. اگرچه این روش کمی گران تر از ایجاد باغ های سنتی عمودی است، اما این سیستم کانتینر فلزی بولانی ( معمار این اثر) باعث مراقبت راحت تر می شود.

دیوار زرق و برق دار بولانی، دیوار سبز پاتریک بلان را که پیش از این در مادرید احداث شده بود و قبلاً عنوان بزرگترین باغ عمودی جهان را در اختیار داشت، در 9،084 فوت مربع ضرب کرد و امروزه به عنوان بزرگترین دیوار سبز جهان شناخته می شود.
چنانچه شما نیز  قصد احداث بزرگترین دیوار سبز در شهر و منطقه خود را دارید بهتر است فرصت را از دست نداده و با همکاران ما در تیم طراحی دیوار سبز آبگون دیزاین تماس برقرار نمایید.

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی ویلا در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *