دانستنی های آبنما

ایده برای ساخت آبنما

آب از گذشته تا به امروز منشا رویش و سرشار از شادابی و طراوت بوده است، به گونه ای که در گذشته در هر مکانی که آب بوده است، مردم در آن جا سکونت گزیده اند و در واقع منشا ایجاد بسیاری از روستا ها، وجود آب بوده است. امروزه نیز افرادی که به دل طبیعیت می زنند به دنبال آب، رود، نهر، چشمه، آبشار و … می گردند تا در فضایی پر از طراوت، بتوانند لحظاتی را بیاسایند.

میل شدید انسان به آب و طبیعت باعث شده است در دکوراسیون مدرن امروزی سعی شود تا با تزئینات مختلف، فضای خانه ها را به گونه ای آرامش بخش تزئین نمود تا محلی برای آسایش و آرامش ساکنین باشد. وجود آبنما در فضای خانه ها یکی از ایده های جذاب در چیدمان خانه ها می باشد که امروز در آبگون دیزاین قصد داریم تا به طرح  ایده برای ساخت آبنما بپردازیم و نمونه هایی در این زمینه برای شما ارائه نماییم.

ایده برای ساخت آبنما در خانه های کوچک:

در خانه های کوچک و یا آپارتمانی امروزی، تقلید از طبیعت و بهره مندی از صدای زیبا و گوش نواز آب در خانه می تواند بسیار لذت بخش بوده و لحظاتی مملو از آرامش را در فضای خانه برای شما ایجاد نماید. امروزه با پیشرفت علم معماری و صنعت دکوراسیون آبنماها نیز در طرح ها و اندازه های مختلف ساخته میشود . می توانید برای خانه های کوچک و آپارتمانی یکی از انواع آبنماهای زیر را انتخاب کنید.

  1. آبنما دیواری

این نوع از آبنما ها که می توان از آن ها در فضا های کوچک و آپارتمان ها نیز استفاده نمود، بسیار مدرن و زیبا بوده و می توانند به خانه های شما روح بخشیده و حس طراوت و زیبایی را برای شما به ارمغان آورند.

آبنما دیواری مدرن و زیبا

آبنمای دیواری خانگی فضایی دنج و زیبا را در محیط خانه ی شما به وجود می آورد که برای خانه های کوچک بسیار مفید بوده و می تواند با عمق بخشیدن به فضا، کمی از حس و حال کوچکی ساختمان کم کند. همچنین این نوع از آبنما ها فضای کمتری را اشغال کرده و با نورپردازی اصولی می توان ظاهری بسیار جذاب را در آن ها ایجاد نمود.

آبنما دیواری پرده ای بسیار زیبا

  1. آبنمای سنتی

قطعا اولین نوع آبنمای خانگی که به ذهن همگان می رسد آبنما های سنتی یا همان حوض و فواره های قدیمی در وسط حیاط باشد. اگر چه که امروزه معمولا اکثر ساختمان ها آپارتمانی بوده و فضای زیادی برای ساخت این نوع از آبنما ها در منازل وجود ندارد، اما می توان با به کار گیری ایده های خلاقانه و یا بهره مندی از نیرو های جوان در این حوزه، ایده های خوب و کوچکی را برای منزل خود طراحی نمود.آبنما سنتی-فواره

  1. آبنما پرتابل

خوشبختانه امروزه انواع آبنما پرتابل با طرح ها و رنگ های متفاوت ساخته می شوند که شما می توانید از میان انواع آن ها بسته به فضای ساختمان و یا سلیقه ی ضخصی خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید. یکی از پر طرفدارترین انواع آبنما ها ی پرتابل آبنما شیشه ای پرتابل می باشد که جذابی خاصی به فضا می دهد و به راحتی می توانید در هر مکانی استفاده کنید چرا که هیچگونه ریزش آبی در آن وجود ندارد.

نمونه کار آبنما شیشه ای|آبگون دیزاین

  1. آبنمای طبیعی

این نوع از آبنما ها که معمولا با سنگ های طبیعی ساخته می شوند و اسامی مختلفی مثل آبنما سنگی، آبنما آبشاری و آبنما باغی و صخره ای دارد اغلب برای خانه های ویلایی که حیاط دارند و یا ویلا های بزرگ تر و همنین در طراحی پاسو و روف گاردن کاربرد دارد اما نمونه های کوچک ن را می توانید برای خانه های کوچک و آپارتمانی نیز استفاده کنید.

آبنما صخره ای و باغی چیست |آبگون دیزاین

آبگون دیزاین مجری انواع آبنما های خانگی

برای ایجاد آبنمای خانگی پیشنهاد می کنیم از متخصصین این حوزه کمک بگیرید تا بتوانید از حداقل فضا، بهترین بهره وری را داشته و زیبا ترین آبنما های روز دنیا را در ساختمان خود ایجاد نمایید.

تیم طراحی و اجرایی آبگون دیزاین با 7 سال سابقه ی محوطه سازی و ایجاد فضا های بکر و زیبا، آماده ی طراحی آبنما های زیبا و متفاوت مختص ساختمان و فضای شما می باشد. بنابراین چنانچه تمایل دارید تا حس طراوت و شادابی را به کمک آبنما در محیط خانه ی خود ایجاد نمایید، با متخصصین ما در ارتباط باشید. 09125879311

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *