ویلا

معرفی 7 نمونه طراحی ویلا

ویلا ها معمولا اقامت گاه هایی شیک برای استراحت و تفریح می باشند که علاوه بر راحتی بایستی منظره ای زیبا داشته باشند تا افراد بتوانند لحظات خوب و خوشی را به تفریح و خوشگذرانی در آن بپردازند و اوقاتی را با فراغت از فکر به دغدغه ها و استرس های روزمره بگذرانند. از همین رو، طراحی محیط داخلی و خارجی ویلا از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و شما می توانید با کمی هزینه، بسته به متراژ زمین و فضای موجود، یک طراحی ایده آل را برای ویلای خود ایجاد نمایید.

بنابراین در این مقاله از آبگون دیزاین قصد داریم تا شما را با چندین نمونه طراحی ویلا آشنا کرده و ویژگی های هر یک را برای شما برشمریم.

1.طراحی ویلا ایتالیایی

در طراحی ویلا به سبک ایتالیایی معمولا نمای خارجی به سبک روستیک بوده و در قسمت جلویی ویلا نیز می توان منظره ی باغ را مشاهده نمود. سبک ایتالیایی معمولا از دیگر ویلا های اروپایی کوچک تر بوده و شما می توانید از آن برای ویلا های با متراژ کم استفاده نمایید.

طراحی ویلا به سبک ایتالیایی|آبگون دیزاین

2.طراحی ویلا به سبک اسپانیایی

در طراحی نمای ساختمان ویلایی اسپانیایی معمولا از  گچ و سیمان استفاده شده و در محوطه ی خارجی آن نیز درختان بلند و یا درختچه های چند ساله به کار می رود. همچنین در سبک ایتالیایی معمولا از المان های مختلفی همچون سقف شیروانی رنگی، دودکش، چمن های نیمه بلند در محوطه و درب رنگی و … استفاده می شود.

طراحی ویلا به سبک اسپانیایی|آبگون دیزاین

3.طراحی ویلای چوبی

امروزه از چوب در نمای داخلی و خارجی ویلا ها به دلیل هماهنگی با طبیعت، به میزان زیادی استفاده می شود و همچنین طراحی ویلا با چوب می تواند ایده ای مقرون به صرفه و زیبا باشد. همچنین طراحی ویلای چوبی فضای گرم و صمیمی را ایجاد نموده و یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی خانه ها یا ویلا ها می باشد.

طراحی ویلا چوبی|آبگون دیزاین

4.طراحی ویلا با استخر یا حوض

اگر چه معمولا در محوطه ویلا های بزرگ می توان استخر هایی در ابعاد و اشکال مختلف ساخت اما در طراحی ویلا های کوچک نیز شما می توانید از حداقل فضا بیشترین استفاده را برده و در محوطه ی آن با ایجاد یک حوض زیبا و کفپوش های بزرگ، فضایی زیبا و دلنشین ایجاد نمایید.     

طراحی ویلا با استخر|آبگون دیزاین

5.طراحی ویلا به سبک توسکانی

توسکانی یکی از مناطق معروف در کشور ایتالیا است که منظره های زیبایی دارد. در این منطقه معمولا ویلا ها بصورت طویل ساخته شده و گل و گیاهان سبز رنگی در فضای جلویی آن ایجاد می گردند.

طراحی ویلا توسکانی|آبگون دیزاین

6.طراحی ویلا به سبک مدرن

در طراحی ویلا مدرن معمولا از اشکال هندسی به طور مثال مربع یا مستطیل برای ایجاد هماهنگی با محوطه و فضا های خارجی استفاده می شود. امروزه این سبک طرفداران زیادی دارد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

طراحی ویلا به سبک مدرن|آبگون دیزاین

7.طراحی ویلا های مرتفع

امروزه معمولا به دلیل افزایش قیمت زمین، ویلا ها در متراژ های کوچک اما در تعداد طبقات بیشتری ساخته می شوند. بنابراین ویلا های مرتفع یکی از انواع طراحی ویلا بوده و بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند.

 

طراحی روف گاردن و اجرای روف گاردن در آبگون دیزاین

طراحی و ساخت آبنما در آبگون دیزاین

طراحی و اجرای دیوار سبزگرین وال در آبگون دیزاین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *