محوطه

محوطه سازی تالار

تالار ها معمولا آغازگر یک زندگی مشترک می باشند و یک جشن باشکوه، می تواند یک زندگی آرام و عاشقانه را برای عروس و داماد رقم زند. در این میان تالار های عروسی نقش به سزایی در این جشن داشته و بایستی به نحو احسن چیدمان شده باشند. پس توجه به محوطه سازی و دکوراسیون تالار عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

آیا محوطه سازی تالار در بازگشت سریع هزینه ها تاثیری دارد؟

همانطور که گفته شد یکی از بخش های با اهمیت، محوطه سازی تالار می باشد که توجه به آن نه تنها شما را متحمل صرف هزینه های زیادی نمی کند، بلکه با وجود آپشن های متنوعی که می توانید برای محوطه تالار ایجاد نمایید، بازگشت هزینه ها را برای شما بسیار نزدیک می نماید.

از آن جایی که تمام سعی و تلاش تالار دار ها بایستی بر روی دیزاین مناسب تالار باشد تا مراسمی زیبا و باشکوه را برای خانواده ها رقم بزند، در این نوشتار از آبگون دیزاین  قصد داریم تا شما عزیزان و صاحبان تالار ها را با ایده هایی برای دکوراسیون  محوطه  تالار آشنا نماییم.

آپشن های طراحی محوطه تالار

از آن جایی که امروزه بازار رقابت میان تالار ها بسیار زیاد است و  به جهت نرخ پایین ازدواج، افرادی که قصد دارند از تالار برای جشن عروسی استفاده کنند کم می باشد، بنابراین صاحبان تالار ها بایستی در هنگام ساخت تالار و یا حتی پس از آن، با اضافه کردن آپشن های متفاوت در محوطه تالار بکوشند و به این طریق جذب مشتری نمایند.

از جمله آپشن هایی که می توانید برای طراحی محوطه خارجی تالار ها استفاده نمایید تا انتخاب تالار شما در اولویت عروس و داماد ها و خانواده ها قرار گیرد، عبارت است از:

  1. دکوراسیون ورودی تالار

ورود باشکوه عروس و داماد از میان جمعیت مشتاق در سالن، می تواند یکی از انگیزه های اصلی عروس و داماد ها برای انتخاب تالار شما باشد. قسمت ورودی تالار که عروس داماد با ماشین تشریفات وارد تالار شده و همچنین قسمت ورودی عروس و داماد به داخل سالن اصلی بایستی در نهایت دقت و ظرافت و با آپشن های متنوع تزئین شود تا صحنه ای زیبا را برای عروس و داماد و حاضران در سالن ایجاد نماید.

محوطه سازی تالار|آبگون دیزاین

در این حالت صاحبان تالار ها می توانند علاوه بر جذب مراجعین بعدی از میان میهمانان، ماشین تشریفات مخصوصی را نیز برای این منظور تهیه ببینند و به مشتریان خود اجاره دهند.

  1. طراحی و ساخت آپشن های متنوع

همچنین از جمله دیگر مواردی که می توانید به کمک طراحی و ساخت در محوطه سازی تالار نقش به سزایی داشته باشید و به جذب مشتری بپردازید، عبارت است از:

  • طراحی و ساخت انواع آبنما مثل آبنما باغی صخره ای یا برکه مصنوعی  در محوطه
  • طراحی و ساخت استخر با شمع های شناور
  • طراحی و ساخت آلاچیق و یا پرگولا در فضای محوطه و پذیرایی میهمانان در آن با چای و قلیان
  • طراحی و ساخت جایگاه های مختلف در محوطه تالار برای عکاسی عروس و داماد و اضافه کردن این آپشن به منوی هزینه ها
  • طراحی و ساخت ستون ها و ورودی های تزئین شده با گل و گل آرایی های زیبا و اضافه کردن به منوی هزینه ها

ساخت آبنما در محوطه سازی تالار|آبگون دیزاین

  1. نورپردازی محوطه تالار

نورپردازی نیز از دیگر امکاناتی است که بایستی به صورت صحیح و اصولی در محوطه سازی تالار رعایت شود و همگان را متحیر سازد. نورپردازی مسیر ورود به تالار و دیگر قسمت های محوطه خارجی، در شب، نمایی باشکوه و زیبا را برای تالار ایجاد کرده و قطعا میهمانان را مبهوت و متحیر می سازد.

نورپردازی محوطه خارجی تالار

  1. مسیر خروجی زیبا جهت نورافشانی

امروزه حتی بسیاری از صاحبان تالار ها پا را از مسیر ورودی فراتر گذاشته و به مسیر خروجی عروس و داماد نیز توجه می کنند. برخی از عروس و داماد ها تمایل دارند تا پس از خروج از تالار در حالی که میهمانان در انتهای مسیر خروجی ایستاده اند، مسیری را طی کرده و در اطراف این مسیر نورافشانی نمایند.

توجه به طراحی و ساخت این مسیر نیز می تواند از دیگر روش های کسب درآمد صاحبان تالار ها بوده که با دیزاین محوطه تالار به صورت صحیح، امکان پذیر خواهد بود.

برای مشاوره واستعلام قیمت طراحی دکوراسیون داخلی تالار و محوطه سازی تالار با شماره 09125879311 تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *