ویلا

ایده هایی برای طراحی ویلا کلاسیک و مدرن

 

از آن جایی که معمولا افراد از ویلا ها به عنوان مکانی برای تفرج و استراحت استفاده می کنند، علاوه بر فضای خارجی و نمای ویلا، فضای داخلی آن نیز بسیار با اهمیت می باشد. بنابراین امروزه در ساخت ویلا ها، طراحی ویلا می تواند یکی از نکات مهم به شمار رود.

هر چند که برای طراحی ویلا های مدرن و کلاسیک ایده های مختلف و متفاوتی وجود دارد اما شما بایستی بسته به متراژ زمین و یا ویژگی هایی همچون نوع کاربری، راحتی فضا، زیبایی و یا لوکس بودن می توانید دکوراسیون داخلی ویلای خود را طراحی نمایید.

در این مقاله از سایت آبگون دیزاین که مجری طراحی، معماری، ساخت و اجرای انواع ساختمان ها و ویلا ها می باشد، قصد داریم تا ایده هایی برای طراحی ویلا های مدرن و کلاسیک را در اختیار شما قرار دهیم.

ایده هایی برای طراحی ویلا های کلاسیک:

ویلا های کلاسیک همانگونه که از نام آن ها نیز پیداست، حس و حالی سنتی و کلاسیک دارند و خارج از حیطه ی سنت ها، گام بر نمی دارند.

در طراحی ویلای کلاسیک که از دوره ی رنسانس در میان مردم رواج پیدا کرد بایستی به ویژگی های مهم این سبک، نظیر سر ستون ها، سه راهی ها، طاق ها، سر ستون ها، مجسمه های بزرگ و تزئینی و ابزار ها و تزئینات مخصوص به آن توجه ویژه داشت. چرا که عدم توجه به هر یک از این فاکتور ها می تواند طراحی شما را از حالت کلاسیک خارج نماید.

  1. ایده هایی برای نمای خارجی ویلا های کلاسیک:

از آنجایی که طراحی نمای ساختمان بویژه طراحی نمای ساختمان ویلایی از مهم ترین قسمت های طراحی و معماری ساختمان های ویلایی می باشد. در این قسمت سعی داریم تا شما را با ایده هایی جهت طراحی نمای خارجی ویلا های کلاسیک آشنا سازیم.

طراحی نمای کلاسیک ساختمان ویلایی|آبگون دیزاین

  1. ایده هایی برای نمای داخلی ویلا های کلاسیک:

در این قسمت سعی داریم تا شما را با چندی از نمونه های نمای داخلی ویلا های کلاسیک آشنا کنیم. شما در این نمونه ها می توانید قدرت و شکوه ویلا های کلاسیک را مشاهده کرده و برای طراحی ویلای خود از آن ها الهام بگیرید.

ایده هایی برای طراحی ویلا های مدرن:

ویلا های مدرن معمولا به گونه ای طراحی می شوند که بیشترین استفاده و بهره وری از محیط صورت گیرد. به طور معمول در طراحی ویلا مدرن که به صورت اصولی انجام می شوند ابتدا شرایط آب و هوایی منطقه سنجیده می شود تا بتوان مطابق با سلیقه و هماهنگی آن با شرایط منطقه، یک پلان یا نقشه ی کامل از ویلای مورد نظر تهیه نمود.

  1. ایده هایی برای نمای خارجی ویلا های مدرن:

در این بخش سعی کرده ایم تا شما را با چندین نمونه از ایده هایی که می توانید از آن ها برای طراحی نمای خارجی ویلا های مدرن و امروزی خود ایده بگیرید، آشنا سازیم.

طراحی نمای مدرن ساختمان ویلایی|آبگون دیزاین

ایده

 

  1. ایده هایی برای نمای داخلی ویلا های مدرن:

در این بخش نیز سعی کرده ایم تا نمونه هایی از طراحی داخلی ویلا های مدرن و امروزی را برای شما همراهان عزیز آماده کنیم.

تیم حرفه ای آبگون دیزاین متشکل از جوانانی متخصص و با انگیزه که در دو تیم طراحی و تیم اجرا فعالیت می کنند آماده ی ارائه تمامی خدمات طراحی و اجرا مربوط به طراحی داخلی و خارجی اتواع ساختمان ها و ویلا ها می باشد و در این راستا آماده همکاری با افراد و ارگان های مختلف می یاشد.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *