دانستنی های روف گاردن, طراحی رستوران

روف گاردن رستوران

خوشبختانه یا متاسفانه امروزه به دلیل رقابت بالا در صنایع غذایی و رستوران داری، صاحبان رستوران ها با روش های مختلفی سعی در جذب مشتری داشته و با انواع ایده های به روز و جذاب به مشتری های خود سرویس دهی می نمایند. اجرای روف گاردن در بام ساختمان ها خصوصا برج ها امروزه یکی از انواع روش هایی است که رستوران داران پیاده می نمایند.

روف گاردن رستوران که موضوع مقاله ی امروز ما در آبگون دیزاین است، یک ایده ی بسیار عالی و زیبا برای محوطه سازی و طراحی رستوران است که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و برای ساخت آن بر بام ساختمان ها اصول خاصی وجود دارد و البته مزایایی را در پی خواهد داشت.

مزایای استفاده از روف گاردن در رستوران:

امروزه توجه به ظواهر و اجرای ایده های بکر و جذاب یکی از روش های جذب مخاطب بوده و افراد برای گسترش و توسعه ی مشاغل مختلف همچون مراکز خرید، کافه ها و نیز رستوران ها، از روش های مختلف محوطه سازی استفاده می کنند.

روف گاردن رستوران|آبگون دیزاین

استفاده از روف گاردن یا باغ بام که یکی از انواع این روش ها می باشد امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. تا جایی که رستوران داران حتی علاوه بر روف گاردن رستوران، پارامتر های دیگری از محوطه سازی را اجرا می کنند تا بتوانند هر چه بیشتر کسب و کار خود را رونق بخشیده و مشتری های خود را جلب نمایند.

از جمله مزایای استفاده از روف گاردن رستوران که باعث توجه افراد به خود شده است می توان موارد زیر را نام برد:

  • کاهش دمای محیط رستوران
  • کاهش سر و صدای محیط در رستوران
  • حذف آلودگی های محیطی به کمک گیاهان در رستوران
  • ایجاد محیطی جذاب و سرسبز برای سرو غذا در کنار اعضای خانواده یا دوستان
  • خلق فضایی بکر و جدید برای علاقمندان به رستوران گردی
  • ایجاد محیطی لاکچری برای قرار های کاری و ایونت های رسمی در روف گاردن رستوران

ساخت رستوران در روف گاردن ساختمان:

توجه کنید که روف گاردن رستوران یکی از انواع ایده های جدید و جذاب برای رستوران داری بوده و اگر چه امروزه در تهران می توان این نوع  از رستوران ها را یافت اما در شهرستان ها متاسفانه به دلیل کمتر شناخته شدن این نوع از فضاها، کمتر از آن ها استفاده شده و اجرایی می گردند.

توجه کنید که اجرای رستوران در روف گاردن ساختمان در هر فضا ، محیط و شهری بسته به نوع ساختمان قابل اجرا می باشد.

چگونه یک روف گاردن رستوران احداث کنیم؟

برای اجرای یک روف گاردن رستوران پیشنهاد می کنیم ابتدا به کمک یک کارشناس این حوزه، ساختمان مورد نظر خود را به لحاظ تحمل وزن و سایر پارامتر هایی که برای طراحی و اجرای یک روف گاردن مورد نیاز است، چک کنید.

اگر ساختمان مورد نظر شما تحمل وزن و دیگر پارامتر ها نظیر فضای مورد نیاز، سیستم آبیاری مناسب، مجوزات شهرداری و … را دارا بود، پس از آن شما می توانید به کمک تیم طراحی و اجرایی آبگون دیزاین که چندین سال سابقه ی فعالیت در این حوزه را دارد، نسبت به ساخت و اجرای یک روف گاردن رستوران زیبا برای خود اقدام نمایید.

توجه کنید که اگر چه ساخت یک روف گاردن رستوران شاید هزینه های نسبتا زیادی را برای شما در بر داشته باشد اما شما می توانید در مدت زمان کوتاهی، هزینه های پرداختی خود را جبران نموده و به سوددهی مناسبی در رستوران خود برسید.

رستوران های روف گاردن اجرا شده در تهران:

رستوران روف گاردن تهران|آبگون دیزاین

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، در تهران و سایر شهر های بزرگ، رستوران های روف گاردن زیادی اجرا شده اند که شما می توانید پیش از تصمیم به ساخت یک چنین رستورانی ، به این رستوران ها سر بزنید و از فضای آن ها بازدید نمایید.

بنابراین از جمله رستوران هایی که در روف گاردن اجرا شده اند عبارتند از:

  • رستوران روف گاردن ارگ تجریش (فلورین)
  • رستوران روف تاپ گریل
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *